Gå til innhold

Øvertrøtt kjærste er stygg mot meg :)

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig tråd! :ermm: Skjønner ikke dama di idet hele tatt. Har dama mi gjort noe sånt mot meg, har jeg hivd henne på dør! Husk, det er ikke du som skal tape på noe. Dette er helt klart en maktkamp der hun prøver å finne ut hvem som er sjefen (noe som er helt idiotisk i utgangspunktet) men det er helt vanlig at damer bruker sånne maktkamp-ting. Ubevisst som oftest.

Når dama mi prøver seg på sånt sier jeg klart ifra for sånt dritt orker jeg ikke. Eller så ignorerer jeg henne fullstendig. Tingen er å sette seg fullstendig på sidelinjen og ikke være med på en sånn maktkamp for dette var helt klart en slags test.

Ikke finn deg i all mulig dritt! Og du skal IKKE holde inne alle småting! Bør ihvertfall prøve å ikke gjøre det selv om det er vanskelig. Er akkurat sånn jeg også for det stopper alltid bare opp når jeg skal si ifra om noe. Men igjen så kan det hende at det bare bygger seg opp til en større depressjon eller at du eksploderer i sinne og sier masse tull som du aldri burde ha sagt. Sånn er ihvertfall jeg! :no:

Lenke til kommentar
Hun er tydeligvis litt gal, da.

Joa, hvis du påstår det så vil jeg påstå at du overhodet ikke vet åssen Jenter mulig fjortiser tenker i dag.

Har selv vært borti mange slike typer rare utsagn fra jenter som jeg kjenner godt eller har vært sammen med.

Isåfall så må det være mange "Gale" jenter i Norge, og jeg må uheldigvis ha kommet til å vokse opp i nærmiljøet til flere "gale" jenter.

Hvorfor de gjør det?

Nei det tror jeg rett og slett er at de kjeder seg/vil tulle med noe de syns er hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar
Merkelig tråd! :ermm: Skjønner ikke dama di idet hele tatt. Har dama mi gjort noe sånt mot meg, har jeg hivd henne på dør! Husk, det er ikke du som skal tape på noe. Dette er helt klart en maktkamp der hun prøver å finne ut hvem som er sjefen (noe som er helt idiotisk i utgangspunktet) men det er helt vanlig at damer bruker sånne maktkamp-ting. Ubevisst som oftest.

Når dama mi prøver seg på sånt sier jeg klart ifra for sånt dritt orker jeg ikke. Eller så ignorerer jeg henne fullstendig. Tingen er å sette seg fullstendig på sidelinjen og ikke være med på en sånn maktkamp for dette var helt klart en slags test.

Ikke finn deg i all mulig dritt! Og du skal IKKE holde inne alle småting! Bør ihvertfall prøve å ikke gjøre det selv om det er vanskelig. Er akkurat sånn jeg også for det stopper alltid bare opp når jeg skal si ifra om noe. Men igjen så kan det hende at det bare bygger seg opp til en større depressjon eller at du eksploderer i sinne og sier masse tull som du aldri burde ha sagt. Sånn er ihvertfall jeg! :no:

Ja du har et poeng der ja..

Men noen ting må man la gå også, hvis man skal pirke på alle småting så blir jo forholdet bare tull.

Skjønner at man ikke skal være tøffel og gjøre alt de ber om å stå å se på når de slenger kommentarer som de tror ikke får noen konsekvens, er ikke det jeg sier.

Men man kan ikke ha holdningen om at Man skal alltid være overhodet i forholdet heller, det var sist på 1800tallet man gjorde slik, man skal jo være 2 i ett forhold om jeg ikke tar helt feil?

Men at en jente skal leke med følelsene dine(jeg person) skal man ikke finne seg i.

Det er jeg også enig i :D

Lenke til kommentar
Merkelig tråd!  :ermm: Skjønner ikke dama di idet hele tatt. Har dama mi gjort noe sånt mot meg, har jeg hivd henne på dør! Husk, det er ikke du som skal tape på noe. Dette er helt klart en maktkamp der hun prøver å finne ut hvem som er sjefen (noe som er helt idiotisk i utgangspunktet) men det er helt vanlig at damer bruker sånne maktkamp-ting. Ubevisst som oftest.

Ikke finn deg i all mulig dritt! Og du skal IKKE holde inne alle småting! Bør ihvertfall prøve å ikke gjøre det selv om det er vanskelig. Er akkurat sånn jeg også for det stopper alltid bare opp når jeg skal si ifra om noe. Men igjen så kan det hende at det bare bygger seg opp til en større depressjon eller at du eksploderer i sinne og sier masse tull som du aldri burde ha sagt. Sånn er ihvertfall jeg!  :no:

Ja du har et poeng der ja..

Men noen ting må man la gå også, hvis man skal pirke på alle småting så blir jo forholdet bare tull.

Skjønner at man ikke skal være tøffel og gjøre alt de ber om å stå å se på når de slenger kommentarer som de tror ikke får noen konsekvens, er ikke det jeg sier.

Men man kan ikke ha holdningen om at Man skal alltid være overhodet i forholdet heller, det var sist på 1800tallet man gjorde slik, man skal jo være 2 i ett forhold om jeg ikke tar helt feil?

Men at en jente skal leke med følelsene dine(jeg person) skal man ikke finne seg i.

Det er jeg også enig i :D

Takk. Er enig i begge postene dine.

Lenke til kommentar

Joda, men jenter vokser opp en gang de også. I tillegg så er alle jenter forskjellige. Noen er veldig reale og rett frem, andre fortsetter å være litt mer "vanskelig" av seg resten av livet. Det kommer helt an på hva du ønsker. Kanskje du hadde synes at den som er rett frem faktisk hadde vært kjedelig i lengden.

Uansett. Lykke til med damen din :)

Lenke til kommentar

Denne jenta er bare en umoden, psykotisk hormonbombe. Kombinert med mensen blir det dynamitt.

Hun er antakelig over dette når hun blir 20, men det er slett ikke sikkert.

Mitt tips til tøffelhelten som startet tråden er å sette henne kraftig på plass hvis noe slikt skjer igjen. Hvis du lar henne slippe unna med å behandle deg som dritt så vil hun fortsette med det, og selvfølelsen din kommer til å bli pulverisert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Bra å høre alt gikk vell, earth.

Hadde også vert fint om folk sluttet å kalle damen hans

umoden, psykotisk hormonbombe

Ikke sikkert han vil høre slik... ville ikke jeg i hvertfall

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Mitt tips til tøffelhelten som startet tråden er å sette henne kraftig på plass hvis noe slikt skjer igjen. Hvis du lar henne slippe unna med å behandle deg som dritt så vil hun fortsette med det, og selvfølelsen din kommer til å bli pulverisert.

helt enig der.

Mulig det bare er formuleringen som får meg til å reagere, men å "sette noen på plass" synes jeg ikke passer seg i et likestilt forhold.

Lenke til kommentar
Joda, men jenter vokser opp en gang de også. I tillegg så er alle jenter forskjellige. Noen er veldig reale og rett frem, andre fortsetter å være litt mer "vanskelig" av seg resten av livet. Det kommer helt an på hva du ønsker. Kanskje du hadde synes at den som er rett frem faktisk hadde vært kjedelig i lengden.

Uansett. Lykke til med damen din :)

Enig med deg også, tror vi er omtrendt de eneste som vet hva det er snakk om her virker det som.

Alle andre prøver jo å blåse dette helt ut av porsjon og få det til å virke som om det er noe galt med jenta, som det da ikke er nødvendigvis mener jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...