Gå til innhold

Øvertrøtt kjærste er stygg mot meg :)

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Okidok, helt ubrukelig materiale og legge ut på et forum, men jeg synes det var skikkelig kjipt gjort.

Kjæresten min hadde sånn jente kveld i dag, og det endte med at de ringte meg kl 02.00 (da satt jeg seff og gjorde noe fornuftig med venner), hvor de begynnte å bable ut om masse tull, så jeg sa spurte bare om de kunne vente til senere ut på dagen :) Og da begynnte hun å sende meg masser av stygge meldinger til meg (nei hun er ikk full), hvor hun skrev alt fra å suge økonomi læreren til å bæsje i sengen.

Jeg synes det er litt kjipt å få sånn fra en man bryr seg skikkelig om og vet ikke helt om det liksom skal være "greit" å gjøre sånn med kjærsten sin.. noen som har noen (oppmuntrende) råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sikkert noen andre som sender sms fra mobilen hennes.

Kan høres slik ut ja. Spør henne om det var hun som skrev dette, spør henne også hva pokker hun mener med det. (om det var henne da)

Og la oss få høre hvordan det går.

Vi er her for deg, buddy! :yes:

Edit: spørsmål besvart mens jeg skrev innlegg.

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

takk for støtte, men jeg vet 100% sikkert at det er henne.. det er bare hun og beste venninden der, som jeg også er veldig god venn med. (de er hjemme hos kjæresten min) Vi tre er liksom alltid sammen, og jeg synes faktisk ikke det er så kult når den ene sier jeg er en teit nerd, og den andre sier at jeg skal gå å legge meg oppå vennen min.

EDIT: ja, hun er litt rar riktignok, men vi har vært sammen i over 1 år, og alt har liksom alltid vært perfekt.. så derfor blir jeg bare litt såret når hun skriver og sier masse stygt.. Skal jeg liksom bare ta det med et smil?

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

hehe, hva det skulle være vet ikke jeg.. men hun er flink til å såre meg ihvertfall.. hun sa masse som hun vet skikkelig godt at jeg misliker, så ikke nok med at hun såret meg, men hun gned salt inn i såret i tillegg.. Og når jeg skrev, "vel, jeg håper du ikke mener det du sier nå, så jeg skal la deg få sove på det hele... elsker deg".. så svarte hun.. "fint.. JEG VIL IKKE VÆRE MED DEG I MORGEN" (vi hadde planlagt å være sammen i morgen nemmelig)

Lenke til kommentar

haha, foreplay med en som sitter på andre siden av byen? :) Joa.. Æsj.. nei, jeg hater å bli såret av folk jeg stoler på.. er ikke mange jeg stoler på her i verden, en hun er en av dem.. Greit nok å spøke litt liksom, men da kan man jo si sorry hvis det gikk litt for langt

EDIT: Hvilken vilje? :)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
haha, foreplay med en som sitter på andre siden av byen? :) Joa.. Æsj.. nei, jeg hater å bli såret av folk jeg stoler på.. er ikke mange jeg stoler på her i verden, en hun er en av dem.. Greit nok å spøke litt liksom, men da kan man jo si sorry hvis det gikk litt for langt

EDIT: Hvilken vilje? :)

det tullet ho ville bable om :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...