Confide Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Pc'en min har fungert ypperlig i ca 2 år. Snekret sammen selv med diverse, amd cpu, msi hovedkort ++ De siste par ukene har PCAlert (som jeg har kjørt i disse to årene uten problemer) begynt å komme med alarmer om at den mister readingen på 3.3v. OFTE! Rundt 1 gang i døgnet opplever jeg også sudden reboots, ingen forvarsel, ingen blåskjerm bare .. plaff. Den automatiske forklaringen fra microsoft er "kernel dump, rebootet from a bugcheck" Det jeg lurer på er selvfølgelig om noe av hardwaren er på vei til å gå, og i så fall hvilken del? Det er ingen alarmer på de andre overvåkede strøm-greiene utenom 3,3V Endret 8. oktober 2005 av Confide Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Mest sannsynlig at det er powersupply som begyner å bli dårlig. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Rundt 1 gang i døgnet opplever jeg også sudden reboots, ingen forvarsel, ingen blåskjerm bare .. plaff. Dette er fordi det er slik XP er satt opp til å funke. Standardinnstillingen er reboot i stedet for blåskjerm ved system failure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå