Gå til innhold

Komplett leveringstid?


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt fra komplett.no to ganger de to siste månedene, og jeg savner den hyperraske leveringen som jeg fikk før. Bsetilte i går, og idag har ikke bestillingen beveget på seg! Hvorfor? Hvor lang tid tar det da? Ferien er jo over så jeg forsår det ikke...

 

Microplex på den andre siden har både pakket og utsendt pakken - godt jobbet microplex.

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Har opplevd det samme selv, kan enten være at de har ekstremt mye å gjøre. Men tviler da på at Microplex har så mye mindre å gjøre. Jeg fikk min bestilling (pro magic kabinett) to dager etter bestilling. Kjempebra!

Så jeg synes komplett burde se litt på hvordan de kan effiktivisere tingene sine. Vi vet jo alle hvor utålmodige nerder er etter å få ny hardware =)

Lenke til kommentar

Jeg brukte bestandig Komplett før, men jeg har kuttet dem ut. Bruker for tiden Itbutikken til det meste. Jeg har opplevd meget bra service og ikke mins leveringstider der. Selv om det står levert på ordren til komplett har jeg mange ganger opplevd at det ikke skjer noe på postens pakkesporing før et par dager etter. Virker som om pakkene ligger lenge etter at dem har pakket dem.

Lenke til kommentar

komplett har d sli :

Åpne pakker - ikke gjort noe med, eventuelt mangel av vare.

 

levert - da har de pakket sammen osv, og sendt pakken, "levert" har ingenting med at pakken er lever å gjøre, hvem som helst som kan lese måtte da ha kunnet lest dette. .

2 dager, uhørt, aldri bestilt noe som har tatt mindre en 1 uke før levering :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-19 14:47, Lynx skrev:

Bestillte en del varer fra Komplett for noen uker siden (i fellesferien)... Dom gjorde ikke noe med bestillingen min på over ei uke, kansellerte bestillingen der og bestillte via Norkom ("Komplett for bedrifter"
:grin:
) Hadde varene i handa dagen etter!!!!
:grin:


Hvordan får du handlet fra NorKom? Er prisene der lavere enn i en vanlig webshop?

Lenke til kommentar

Kjøpte via jobben... (Må registrere seg på sidene til Norkom, med organisasjonsnummer ol. tror jeg..) Jeg sparte ca 200 kr på en 5000,- bestilling til tross for at jeg benyttet bedriftspakke over natten (nesten 300,-). Tror muligens avslagene varierer ettersom hvor mye penger bedriften legger igjen hos dom....

Lenke til kommentar

de har bygget om lagret+ at de har ferie av vikling slik at det er ikke så rart at det kan ta litt tid. jeg har alltid fått det jeg har bestillt 2-4 dager etter at bestillinen har vært lagt inn, og glem ikke at posten kan ha si skyld for at det tar lang tid da!

Lenke til kommentar

Vi må huske på at for at det skal være noe vits for posten å tilby flyfrakt og greier, som går veldig mye fortere enn oppkrav, så må de la pakkene ligge noen dager før de sender dem videre. I teorien skal det ikke ta mer enn to døgn (med tog) å få en pakke fra oslo hit til det kalde nord der jeg bor (Bodø). Likevel tar det konsekvent 7 døgn. Posten har blitt en smårotten bedrift på sine gamle dager, som telenor. Staten har aldri vært de beste til å drive butikk :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...