Geddy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Har nå slitt en stund med denne/disse feilmeldingengene, og håper noen kan gi meg noen tips på hvordan å få eliminert disse! Feilen oppstår når jeg kjører disse programmene: [interVideo WinDVR 3] for TV kort. Egenskaper for hendelse: Program-popup: ActiveMovie Window: WinDvr.exe - Programfeil : Unntaket unknown software exception (0xc0000096) oppstod i programmet på 0x4f045867. [PowerVCR II 3.0] for TV kort. Egenskaper for hendelse: Program-popup: ActiveMovie Window: wmplayer.exe - Programfeil : Instruksjonen i "0x7c918fea" refererte til adresse "0x1662b95a". Minnet kunne ikke være "written". [Windows MP 10] Får feilmeldingen kun når jeg kjører enkelte Mpeg filer. Egenskaper for hendelse: Program-popup: ActiveMovie Window: wmplayer.exe - Programfeil : Instruksjonen i "0x7c918fea" refererte til adresse "0x1662b95a". Minnet kunne ikke være "written". Har prøvd å søke etter tilsvarende feilmeldinger på nettet, men fant svært lite som var relatert til disse! Ut i fra det lille jeg fant av tips, har jeg prøvd dette: * Leste at xvid & divx codekser kunne være problemet, prøvde derfor å avinstalere disse, men dette hjalp ikke! *Prøvde også å avinstalere win mp 10 tilbake til mp 9.0, men samme feilmelding oppstår! * Fikk også et tips om at (Media Player Classic 6.4.8.4) kunne forårsake feilmeldinger. Prøvde derfor å avinstalere denne, Fikk fortsatt samme feilmld. * Har også prøvd forskjellige versjoner av drivere til TV kortet mitt! Ps! Har også fått feilmeldingen noen få ganger når jeg har kjørt "Pinnacle Studio 8" men ikke alltid! Håper noen kan komme med noen tips på hvordan jeg kan få eliminert disse feilene!! På forhånd takk! System: Pentium 4 CPU 2.4 GHz | 1.5 GB RAM | Win xp Pro m/sp2 Ps! Maskina er oppdatert med sistet ms oppdateringer & hw drivere, den er også virus og spywarefri! Geddy Endret 21. oktober 2005 av Geddy Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ved å søke etter "ActiveMovie" fant jeg dette: A multimedia streaming technology developed by Microsoft. ActiveMovie is already built into the Internet Explorer browser will be part of future versions of the Windows operating system. Supporting most multimedia formats, including MPEG, ActiveMovie enables users to view multimedia content distributed over the Internet, an intranet, or CD-ROM. ActiveMovie's main competition is the QuickTime standard developed by Apple Computer. URL=isp.webopedia.com/TERM/A/ActiveMovie.html Trodde dette "ActiveMovie" var en gammel teknologi, som microsoft sluttet å implementere etter win 95!? Noen som har noe oppklarende å komme med? Geddy Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Fant også dette! What Is ActiveMovie? ActiveMovie combines the characteristics of ActiveX. It is integrated into the DirectX technology to allow users to create high-quality digital video and audio presentations. This is accomplished by exploiting the video acceleration and sound features of the DirectX toolkit discussed in the preceding section. ActiveMovie will eventually replace Microsoft's Video for Windows. In fact, it has become "standard equipment" beginning with the final version of Microsoft's Internet Explorer 3.0. Hmmm, så det kan virke som "ActiveMovie er en del av DirectX... Geddy Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Beklager, denne posten skulle ikke vært opprettet her, ... Det var et Codec problem , men nå er problemet løst... Geddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå