Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 joda, greit bilde.. men alt for mørk Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fint bilde! Akkurat passe mørkt synes jeg. Hadde vært enda bedre hvis hele kjettingen var i fokus. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Mørket er hva jeg liker best Er det hår på kjettingen? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja, det er ett eller annet form for hår på kjettingen! Meningen med bilde var å få det så mørkt, og heller satse på fargene på huset! Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Håret på kjettingen er faktisk litt distraherende synes jeg. Mulig jeg ville ha croppet bort litt mer på høyre siden, for å få vekk det lyse feltet på siden av treet øverst til høyre. Det er veldig utbrent noen steder, men jeg synes faktisk det gjør seg litt i dette bildet. Aller best hadde bildet vært, hvis ikke treet og løvverket du ser gjennom kjettingen øverst hadde vært der. Men det lar seg fikse litt alikevel; crop bort helt til høyre og clonestamp vekk løvverket. Men; kul ide og vinkel, og fikser du litt på småplukket mitt så har du ett meget bra bilde. Hva slags kamera er bildet tatt med? Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Veldig bra, syntes du har fått litt sånne "musikk video" farger pg stevning på bildet. Akkurat passe lyst spør du meg .. Bigk Lenke til kommentar
dueno Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Var ikke helt heldig med kompen, bildet er ute av fokus. Fokusen har "lagt" seg på hårene som sikkert er litt ifra kjettingen som gjør at bildet kommer ut av fokus... Fjern håret å prøv igjen;) Endret 10. oktober 2005 av dueno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå