Gå til innhold

hvor mange poeng for tredje unlock?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virkelig synd er det. :hm:

Vi gamle gutta hadde en unlock på ditt stadie vi og regnet med et neste kom ved 10000 poeng. Tenk litt på det du!

:tease:

synes det er bra jeg.. var så kjipt med 3k poeng med en unluck jeg angret MYE på.. som jeg ALDRI brukte... men nå fikk jeg unlocket de 2 som jeg alltid spiller :) ble mye artigere og spille nå :)

tenk litt på meg du :p

Lenke til kommentar
' date='08/10/2005 : 12:21'] 5000 for sgt? :cry:

De kunne like gjerne droppa hele ranking systemet og alle kunne bruke unlocks...

da hadde det blit kjedelig da! dessuten nå til dags er det utrolig lett å gå opp i gradene! før trengte man 3000 poeng til den garden man bare trenger 800 til nå... :ermm: men men...dte er nå bare et spill :yes:

Lenke til kommentar
,08/10/2005 : 13:21] 5000 for sgt?  :cry:

De kunne like gjerne droppa hele ranking systemet og alle kunne bruke unlocks...

LOL, du sier noe :ohmy:

jeg er SGT og har 3100 p.. trur Sgt er på 2500 poeng.. og staff sgt på 5000 ;)

edit: stemmer fint det ja ;)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Er det bare meg som syns at kravene for å få unlocks er for lave?

Nå kan man jo unlocke et våpen etter å spilt i kanskje 1,5 time.

Edit: trykkleif

Nei, du er ikke alene. Kravene er for lave ja.

Burde vært noe slik:

1'000

5'000

20'000

50'000

75'000

110'000

200'000

Uten at jeg nå kommer på hvor mange unlocks det er da.

Syns det var fint slik de hadde det i starten jeg.

Lenke til kommentar

Jeg synes også at ting ble ødelagt litt nå når de senket kravene. OK å senke kravene, men ikke senk dem så vanvittig mye!! Det er like teit å ha superlette krav som det er å ha supervanskelige krav - det må ligge noe midt i mellom.

Kunne vært 1000, 5000, 8000, 12000, 15000, 20000, 30000 osv. Nå er det jo blitt helt latterlig.....

Sjarmen med et rankingsystem er jo at du skal måtte JOBBE litt for å få dem. Ingenting av det man gjør er morsomt hvis alt kommer lett som en plett.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Jeg synes også at ting ble ødelagt litt nå når de senket kravene. OK å senke kravene, men ikke senk dem så vanvittig mye!! Det er like teit å ha superlette krav som det er å ha supervanskelige krav - det må ligge noe midt i mellom.

Kunne vært 1000, 5000, 8000, 12000, 15000, 20000, 30000 osv. Nå er det jo blitt helt latterlig.....

Sjarmen med et rankingsystem er jo at du skal måtte JOBBE litt for å få dem. Ingenting av det man gjør er morsomt hvis alt kommer lett som en plett.

det er jo det samme some RPG spill det.. starten er alltids lett og gå opp i lvl.. så blir det vanskeligere og vanskeligere.. samme her.. synes det er bra med en "myk" start.. så blir det det vanskeligerer etter hvert... for min del, sliter jeg med og nå 5000 :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
det er jo det samme some RGP spill det.

Ja, er det ikke fint? :)

Er jo bra å ha det lett i starten og vanskeligere etterhvert, omvendt hadde jo vært helt på trynet.

Det heter forresten RPG men det var sikekrt bare trykkleif. ;)

Ops.. hehe ja, var en liten leif der ja :p

EDIT: bra at noen iallefall er enige med meg :)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...