M-J Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 topic sier vell det meste.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) google.no , treningsforum.no, trening.no e.l.? edit: har du egentrening, nå, da? Ser alltid en del slike poster på denne tida av året. Endret 7. oktober 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 hmm har trent i et halvt år eller noe men mener jeg har sett et program som styrka det jeg trengte før snowboard sesongen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hmm har trent i et halvt år eller noe men mener jeg har sett et program som styrka det jeg trengte før snowboard sesongen Det du trenger da er stort sett ankler, legg- og lårmuskler, balanse og kondisjon. Tren bena dine! Bruk sånne gjenstander i treningsstudioet som det er vanskelig å stå på, og driv balansetrening på de... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hmm skjønte vell nesten det egentlig da. men har vlagfa styrketrening og der må vi levere program slit og skrive selv:P hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå