tstuka Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Planlegger å bygge ny PC til høsten. Hvilket kabinett bør man velge? Det bør ikke være større enn ATX, og det må være hvitt (slik at jeg kan bruke de gamle DVD/CDRW spillerne). Forslag? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 må jo ikke være hvit da. cheifetech har dør lissom som du kan lukke hvis det ikke passer så godt. (fargene) http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...13&GrpID=2&s=pl Feks... Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 ATX er en formfaktor, ikke størrelsen på et kabinett! Jeg anbefaler et Chieftec tårn med en 300 watts stille psu, dette koster under 800 kroner, og funker fint. ikke kjøp tårn til over 1500 kroner, det er bortkasta penger! Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 "Slik at jeg kan bruke de gamle cd/rw-spillerne". Fan så jålete :smile: Så til saken. Hvis du bare er ute etter et kabinett som skal holde pcen sammen så ville jeg gått for et chieftech midi tower. Lenke til kommentar
Zokaban Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 12:10, aG_ skrev:"Slik at jeg kan bruke de gamle cd/rw-spillerne". Fan så jålete :smile: Ikke alle er LAGET av GRYN da! Quote: Så til saken. Hvis du bare er ute etter et kabinett som skal holde pcen sammen så ville jeg gått for et chieftech midi tower. Enig med deg der.. Chieftech er #1 om du ikke skal ha et bra, men rimelig kabinett. Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 12:36, Zokaban skrev:Enig med deg der.. Chieftech er #1 om du ikke skal ha et bra, men rimelig kabinett. Så du sier at chieftec ikke lager BRA kabinetter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...13&GrpID=6&s=pl Der har du et helt ok kabinett meg nydelig farge. Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har bestilt et svart et jeg, liker ikke den brune fargen. Minner meg om avføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå