nikk0 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan kan jeg finne ut hva som er maks size på felger/dekk til min 95' primera 2.0LX ? mvh nikk0 Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 eneste som er kravet til større dekk/felg er at den skal ikke ha mer enn +/- 5% avvik i rullediameter og skal ikke ta inni noen plass og ikke stikke uttom skjermene. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 litt OT, men noe jeg ofte har lurt på: Dersom en tar den største rullediameter sammenlignet med den minste(±5% = ca. 10% forskjell), hvordan kan da km-telleren og speedometeret stemme? Eller stemmer de ikke da? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det er ikke så stor forskjell. det er jo derfor det er max-min grense på rullediametern. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Nesten alle speedometere viser 5-10% feil nesten uansett. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Mitt viser 3km/t feil i 80, da jeg har orginale dekk. Men, over til saken, det er rett å slett bare å rulle inn hos dekkforhandleren å se hva som går på og ikke? Vil ikke ha mer enn 17" alikavel, og det tror jeg burde gå greit, eneste er bredda, vist jeg finner noe feite noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå