Gå til innhold

Seriøse guilds på Daggerspine?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en stund vært med i Enraged Messiahs, med begge mine characters på Daggerspine (level 43 hunter og level 36 warlock). I dag fant imidlertid EM ut at de skulle sparke ut alle medlemmene som ikke ville være med i MC, og da er jeg sort of ruled-out. Har egentlig lenge hatt følelsen av at hovedmennene i guildet ser litt ned på lowbies.

Så mitt spørsmål er om noen har/vet om et guild det går an å joine. Jeg gidder ikke joine guild etter guild som legges ned hele tida, så det må være forholdsvis veletablert, med seriøse folk (ikke OMG CRY MORE N00B). Veldig greit om de som er "proffe" i guildet ikke ser ned på alle andre også.

Om meg.. Jeg er 16 år, spiller WoW ganske mye (litt til og fra, mye skole om dagen), og vil først og fremst ha et sosialt nettverk på spillet. Men jeg er selvsagt med på guildarrangementer som passer mitt level.

Takknemlig for svar!

EDIT: Spiller horde!

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som har lvl 50 som minstekrav. Er nok en grei regel blant de litt mere etablerte guildsene. Finnes en del mindre kjente som tar det de får nærmest.. så spørs hva du vil. Er nok ikke så stor sjanse for å komme inn i noe større så sant du ikke kjenner noen eller er høy lvl. Selv så går jeg rundt å leter etter en guild for min 49 priest :) er ikke så lett å finne noe som passer alltid. Mulig du kan prøve Aurora Borealis.. eller noe sånt.. de har et alt guild som heter Aurora Australis, for dem under 40 eller noe sånt tror jeg. Er en skandinavisk guild som er ganske stor.

edit: så ikke at du spillte horde før nå så glem den guilden, men lar det stå i tillfelle andre leter også :)

Endret av Beldor
Lenke til kommentar
Til deg som spiller horde på Daggerspine, snakk med "Grellur" ingame, han driver et hyggelig norsk guild. Han er faktisk på forumet her og som "AndyG".

Lykke til.

Var faktisk i guild med han en gang for lenge sida. Morsom fyr.

Skal høre litt rundt med ham og Norwegian Vikings, også får vi se hva det blir til. Takk for all input =)

Lenke til kommentar
tviler sterkt på at de kommer til å kaste ut de, jeg selv er 48, er me i EM, og jeg har jo ikke sjansen for å bli me enda, jeg vil jo selfølgelig når jeg blir 60, men, det er vell at de kaster ut lvl 60 folk som ikke gidder?

Var vel litt overdrevet det jeg skrev, men hele guildet er i ferd med å bryte sammen. Dessuten kjenner jeg ingen der.

Lenke til kommentar

EM er så godt som oppløst. de tar kun hånd om en liten gruppa level 60 som er 24/7 på teamspeak, mens alle andre blir totalt ignorert når de spør om ting i Guildchat. Jeg leave selv der og nå er en 53 rogue uten guild, noe som ikke er så veldig bra :| to av vennene mine. 60 warrior og 60 rogue leave også

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Spillet kom i februar. Har du ikke blitt level 60 enda, tror jeg du har lite å bidra med.

For alt vi vet kan han ha spillt siden september.

Må medgi at jeg kjøpte det på utgivelsesdagen, men jeg er rett og slett ingen hardcore-gamer. Har hatt diverse pauser, og spilt på mange karakterer.

Jeg er heller ikke ute etter noe hardcoreguild, bare et sted å kunne snakke med folk mens jeg spiller, og kanskje gjøre instanser sammen med andre fra guildet.

Lenke til kommentar
Til deg som spiller horde på Daggerspine, snakk med "Grellur" ingame, han driver et hyggelig norsk guild. Han er faktisk på forumet her og som "AndyG".

Lykke til.

Var faktisk i guild med han en gang for lenge sida. Morsom fyr.

Skal høre litt rundt med ham og Norwegian Vikings, også får vi se hva det blir til. Takk for all input =)

Øyh, prater vi om meg her? Takk for hyggelig omtale Hoel :)

WizendraW, humm, ikke Wizelar vel? Joda Atra Vulgus, som jeg er i, rekrutterer for tiden, så er bare å ta kontakt ingame eller her eller hvor det måtte passe hvis du vil høre litt mer om guilden :)

EM er så godt som oppløst. de tar kun hånd om en liten gruppa level 60 som er 24/7 på teamspeak, mens alle andre blir totalt ignorert når de spør om ting i Guildchat. Jeg leave selv der og nå er en 53 rogue uten guild, noe som ikke er så veldig bra :| to av vennene mine. 60 warrior og 60 rogue leave også

That goes for you too ;)

Ikke meningen å drive aktiv rekruttering her, er vel ikke helt riktig fora, men passet så fint :p

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Trenger også faktisk guild atm @ daggerspine på horde siden. Lvl 60 frost specced mage, ingame nick Drawen. Gamle guilden jeg var i ble oppløst..

Har søkt hos flere guilder (Mest skandinaviske, core, vendetta osv) men ingen trenger mages nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...