Overklokk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei, Jeg har nå fått et tilbud om å benche for et annet team. Dette teamet er nå under opbygging og skal bestå av 5-6 personer som er full sponset, og jeg er en av de heldige utvalgte. Det vil si at vi med tiden vil få tilgang på all den nyeste og gromme hardwaren man trenger for å kunne være med å hevde seg i verdens toppen. Jeg vil forsatt poste alt jeg gjør på dette forumet, men vil nå benche for : Team Hardware Asylum Jeg kan bare ikke la en slik mulighet gå fra meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jøsses, gratulerer. Hvem er det som står bak dette? Hørte ihvertfall at mikkemus skulle være med her om dagen. Lover jo bra. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 stooolman skal og være med eller? Grattis Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Stoolman skal nok være med, ja. http://www.hardwareasylum.com/forums/showthread.php?t=766 Betyr dette at kontrakten med MPX utgår? Høres iallefall flott ut. Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå