Zokaban Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Heisann.. har lenge gått rundt og lurt på å kjøpe ny pc.. Har nå en P3 600mhz med 512ram. skjermkort: 3dfx voodooo 3 3000. De nye brettene i CS 1.4 skapte ny rekord i lav-fps .. kom ned på 7 mens jeg sto stille Skrapte etter hvert sammen en pc til ca 9k som skulle gjøre susen, men siden jeg ikke er lagd av peng så lurte jeg på om det hadde funket å bare kjøpe et nytt skjermkort. Hvis jeg kjøper et GForce 4 Ti4200 .. vil jeg da kunne komme opp til 99fps grensen? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 tjaaaa..det er jo merkelig at du bare får 7 fps i en grafikkmotor som er så gammel..du skulle klare mye bedre..så da får jeg jo mistanken om at problemet ligger et annet sted. Kanskje på tide med en reformatering og legge inn alt på nytt?? MEN...et nytt raskt skjermkort vil ikke fikse alt..men uansett greit å kjøpe for du bare "arver" det videre til neste maskin...men nei..du vil IKKE få full utnyttelse av grafikk korte for CPUen din er for treg..den vil ikke kunne gi korte nok data til å kjøre nyere spill raskere...men CS skulle det nok gå bra med ja. AKIRA Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Det hadde gjort seg med ny P3/Celeron og skjermkort Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Og hvis du kjøper et slikt GF4 kort, skal du vite at de trekker mye strøm. Kanskje ikke PSU'en din greier det. I mitt tilfelle greide PSU'en det, men ikke hovedkortet. Hadde en PIII maskin. Det gikk noen sekunder, så sloknet alt. Strømbanene på hovedkortet, greide ikke å levere nok strøm på AGP-porten. Ikke sikkert dette skjer med deg, men hvem vet... Lenke til kommentar
Zokaban Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 får grave frem litt details på hovedkortet da når jeg kommer hjem å se hva jeg finner.. Må jo nevne at 7 fps var minimum.. har vanligvis 20-30 når det er spillere i bildet på de_dust og 99 når jeg er alene på mange plasser... men allikevel.. vil gjerne spille pirasi, havana eller w/e de nye mappene heter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå