edge Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Synes det er mer utrolig at man får en sånn bil så fort.. Regner med man bestiller en slik bil med akkurat de fargene og utstyret man selv vil ha? 5113990[/snapback] Brukt? Og, det gikk jo 18 dager fra siste post til han offentliggjorde det.. tror ham.. men vil ha bilder!! Endret 6. november 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
heier Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Må jo ha kjøpt den brukt et sted ja, aldri i verden om man får en nybil levert fra fabrikk så fort. Trodde ikke en brukt SL65 var så lett å få tak i heller men, hvis hele greia ikke bare er tull da, vi har jo ikke sett noen bilder ennå Endret 6. november 2005 av heier Lenke til kommentar
espkul Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Må jo ha kjøpt den brukt et sted ja, aldri i verden om man får en nybil levert fra fabrikk så fort. Trodde ikke en brukt SL65 var så lett å få tak i heller men, hvis hele greia ikke bare er tull da, vi har jo ikke sett noen bilder ennå 5114761[/snapback] At man finner en SL65 AMG brukt er jo som sagt lite sannsynlig. Har sett en SL55 AMG, men aldri 65. Og når man bestiller en slik bil pleier man vanligvis å dra ned til fabrikken slik at bilen blir skreddersyd etter ditt behov, og den skreddersys ikke på 18 dager!! Kan jo hende han fyren har fått noe brukt ifra tyskland eller no, men jeg tviler på at han rikingen har kjøpt en brukt en, i og med at det ikke var penga som var problemet der. Da velger man nytt, så jeg TVILER på at dette er sant. Er litt rart også at fordi en fyr på forumet har sagt at SL65 AMG er kul, så løper man og kjøper den da... men jeg veit ikke, kan jo hende det er sant BTW: Man kjøper jo M6 BMW M Power Endret 6. november 2005 av espkul Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Og et utpreget fjortisspråk i sine andre poster på forumet sier vel også sitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå