Killfragger Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Skal ha ny ram.Hvilken bør jeg velge? Skal ha 2048 mb og dem skal være veldig bra til gaming. Skal helt kost under 2500 <Takker> for svar [Ha en fin kveld] SKÅÅL Endret 8. oktober 2005 av Killfragger Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg?please Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hva slags hovedkort, prosessor, osv videre skal du bruke det til? Endret 8. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har Gigabyte GA-K8NF-9 Hovedkort Og en Amd 64 3200+ Tenkte litt på disse http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53601 Skal bruke pcen til gaming Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hvorfor tror du billigst mulig minne blir bra til gaming? Kjøp heller Noe som dette:Eks 1 , Eks 2, Eks 3... Eller bedre, helst CL2, ikke CL2.5... PS: om du bruker "søk" funksjonen i forumet så finner du uendelig mange topics likt dette... Endret 8. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Men vil helt ha de billigste og de beste Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Men de billigste er ikke de beste... Sorry, men velkommen til verden Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hvem ambefaler du da som er billigst? Endret 8. oktober 2005 av Killfragger Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fikset første linken der oppe nå, så nå viser den pris.. Alle de minnene er til å anbefale og vil garantert gjøre en bedre jobb i en gaming pc enn de billig brikkene du tenkte på.. Og de er alle i prisklassen du ville ha Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hvis du ikke skal overklokke minnet kan du velge det absolutt billigste minnet på markedet. Så lenge du ikke overklokker vil du aldri i verden merke forskjell på brikker til 2000 kr eller 4000 kr. Den TwinMos-pakken som har blitt foreslått ovenfor er helt kurrant til såkalt gaming så lenge man ikke skal overklokke minnet. nahodjat: Alle brikkene du har foreslått er kvalitetsbrikker, men han har overhodet ikke bruk for dem så lenge han ikke skal overklokke. Du vil aldri merke forskjell på de du har foreslått og de han foreslo. Endret 8. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvis du ikke skal overklokke minnet kan du velge det absolutt billigste minnet på markedet. Så lenge du ikke overklokker vil du aldri i verden merke forskjell på brikker til 2000 kr eller 4000 kr. Den TwinMos-pakken som har blitt foreslått ovenfor er helt kurrant til såkalt gaming så lenge man ikke skal overklokke minnet. nahodjat: Alle brikkene du har foreslått er kvalitetsbrikker, men han har overhodet ikke bruk for dem så lenge han ikke skal overklokke. Du vil aldri merke forskjell på de du har foreslått og de han foreslo. Jo, man merker stor forskjell på CL2.5 og CL2 selv om man ikke klokker, det har jeg merket veldig godt selv.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jo, man merker stor forskjell på CL2.5 og CL2 selv om man ikke klokker, det har jeg merket veldig godt selv.. Kan du beskrive dette litt nærmere? Forskjellen mellom CAS2 og CAS2.5 er nemlig knapt nok målbar. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 I wow så "gled" ting raskere/glattere med en gang jeg stilte fra 2.5 til 2... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 I wow så "gled" ting raskere/glattere med en gang jeg stilte fra 2.5 til 2... Og du gjorde absolutt ingenting annet enn å stille fra 2.5 til 2? Hvis du gjør samme "testen" nå (i kveld). Får du da samme resultat? Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg er ingen over klokker.Syns det bare er noe tull mister grantien osv Kanskje greit og overklokke skjermkorte litt og cpuen men ikke rammen Men hva vil CAS Latency si Endret 8. oktober 2005 av Killfragger Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 I wow så "gled" ting raskere/glattere med en gang jeg stilte fra 2.5 til 2... Og du gjorde absolutt ingenting annet enn å stille fra 2.5 til 2? Hvis du gjør samme "testen" nå (i kveld). Får du da samme resultat? Gjorde ingenting utenom å stille fra 2.5 til 2.. Testet nettopp og det var forskjell igjen ja.. Jeg klokker ikke selv, så da stiller jeg ikke noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå