Børge_ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå er det like før jeg drar av meg håret. Utrolig så vanskelig det var å skulle få denne maskinen opp å gå. Har kjøpt mye nytt til pc'en og skulle starte fresh. Formaterer totalt og installerer Win XP pro. Får installert og alt virker bra. Men så installerer jeg adaware og finner to filer (allerede) med risk: low. En som heter alexa og en som jeg ikke husker . Tror det var no cookie greier. Hvis jeg nå kobler meg til internett så går det 2sek før jeg får virus. Etter en restart eller to så funker maskinen ikke skikkelig. Bare henger med en gang når jeg starter det første programmet. Nå formaterer jeg på nytt og trenger tips til hva jeg kan gjøre for at maskinen skal holde seg i form. Dette begynner å irritere no jævlig. Har bare lyst til å spille BF2 på nett Er ikke veldig dreven dataproblemer så gi gjerne en god forklaring. Med vennlig hilsen Børge Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Legg inn antivirus og brannmur før du kobler til internett. Jeg anbefaler gratis brannmur fra sygate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå