ELR Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 får denne meldingen under kompilering av et lite program: "warning: [unchecked] call to compareTo(T) as a member of the raw type java.lang.Comparable if(array[end].compareTo(pivot) < 0) array inneholder et Integerobjekt, samme gjør variabel pivot. Hvordan kan jeg få slutt på denne advarselen? Får kompilert hvis jeg legger til prefix -Xlint men vil jo at det skal kompilere skikkelig uten dette tullet. Kan legge til at det er en oblig (ja, har fått til alt ellers selv, og det virker, det er ikke dette problemet som er problemstillinga i oppgaven ), og oppgaven er utformet slik at vi kun får levere 1 fil, dvs. at alle klasser må inn i samme fila. Lenke til kommentar
yonderboy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det kan virke som om "dette tullet" er noe vi må leve med i J2SE 1.5.0 og senere (i noen tilfeller kan det sikkert være praktisk). All koden min som kompilerte finfint i 1.4.2, lager masse advarsler nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå