Lorentzt Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ettersom jeg nå har blitt pappa er det for liten tid til å spille EQ. Så hvis noen kan tenke seg en konto som er betalt ut året, (og med noen chars hvis det har betydning) så send meg en email. Alternativt hvis du vet hvordan du får forlenga døgnet så vil det også hjelpe :smile: Lorentz email: [email protected] Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hva? Klarer du ikke bleieskift med den ene handa og Everquest med den andre? Dette er basiskunnskap for ekte nerder. PS! Sove er oppskrytt! [ Denne Melding var redigert av: Signatur på 2002-08-19 11:48 ] Lenke til kommentar
runeb Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hvis du har dårlig tid, men fortsatt har lyst til å spille online rollespill anbefaler jeg Progress Quest. http://www.progressquest.com/ Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Lorentz? Ikke trønder-lorentz fra Drammen, vel? (I de fleste kontorjobber er det fullt mulig å spille masse og jobbe litt.) Lenke til kommentar
Necron Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg er faktisk lvl69 i PQ!!! hihi Hvilken lvl er du? :smile: Min character er Gorion, Enchanted Motorcycle, Bastard Lunatic! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Necron på 2002-09-09 12:34 ] Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Joda Jellyfisk, det stemmer det. Studiene går 'strykende'? Hvordan trives du på rett side av landet? (Til de som ikke forsto den, TRØNDELAG) Lorentz Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Fint her. Bedre vær enn på østlandet, jaffal. Penere jenter også. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Ikke hatt så mye tid til å spille progressquest på en liten stund jeg.. Men jeg er en lvl 55 Greater Gnome - Ur-Paladin.. Progressquest råkker! Og så er det digg at det går like glatt på min p2-400 som på en p4-2.8ghz.. :smile: Viser at det fortsatt er litt kraft i tnt2-skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 jeg forstår ikke pq, hva **** skal jeg gjøre, det står bare at jeg dreper folk, men kan ikke gjøre noe selv Lenke til kommentar
runeb Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Beklager at jeg gjorde tråden din om til den progressquest-diskusjon, Lorentz. Gratulerer med farskapet, forresten. Betyr det at du ikke har tid til å komme på HexCon heller? Da blir det jo faktisk mulig for oss andre og vinne litt, også :wink: -Rune PS: Det vil bli arrangert Shogun selv om det ikke står på programmet i brosjyren. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 19:46, espen999 skrev:jeg forstår ikke pq, hva **** skal jeg gjøre, det står bare at jeg dreper folk, men kan ikke gjøre noe selv Det er det som er det geniale med progress quest. Du slipper all den kjedelige museklikkingen. Hva skal man vel med en datamaskin hvis man ikke bruker den til å automatisere ting man gjør om og om igjen. Min karakter er Eldrimondoburündíniel, 56 levels Low Elf Fighter/Organist. http://www.progressquest.com/expo.php?name...bur%FCnd%EDniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå