k1ngkong Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hei . Skal kjøpe meg en ny data i Januar blir det vel. Har lagt opp en "handlevogn" av hva jeg skal kjøpe. Tenkte dere seere som kanskje vet mye mere enn meg kan slenge inn en kommentar, eller lage en ny rimligere handlevogn. Håper å få mest mulig kommentarer og handlevogner. TY! Handlelisten: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=19799 Endret 7. oktober 2005 av chris10an Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lag ny post i Januar er bortkasta å lage tråd nå, mye kan skje på de tre mnd'ene. spesielt da priser og sånt. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei! Januar er lenge til, da har det kommet mye nytt på markedet. Lista ser grei ut den hvis du skal kjøpe i dag , Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Store bokstaver i topic er fy.. Du kan jo velge å gå ned til 7800GT, da sparer du litt og bytte til en MIST 500W psu og kanksje øke cpu til en 3700+ "san diego" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Velkommen til forumet, kan jo nevne en liten ting som gjør at denne ikke kommer til å bli stenkt av en moderator. Caps i tittelen er ikke lov, så fjern det så slipper du å få denne stenkt. Og så til oppsettet, det ser veldig greit ut for å si det sånn. Er vel et par tre ting jeg kanskje hadde gjort noe med. 1. CPU, jeg hadde vel kanskje gått for en AMD Athlon 64 3700+ "San Diego" cpu i stede for. Men Venice cpu'en er vel en god klokker hvis jeg ikke husker helt feil, hvis det er det du planlegger. 2. PSU kan bli litt i spinkleste laget, kanskje bytte til en med 500watt eller mer, så har du også litt å gå på hvis du skal ha inn litt mer moro i kabinettet senere. 3. Lydkort, creative har jo kommet med en serie nye lydkort: X-Fi kan jo være en tanke? Det ble jo ikke noe billigere men, prisen har kanskje falt litt til januar Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Vel.. Tror jeg går for det folk her sier. Alle her har mye bedre vett enn meg alikevel Så jeg bytter ut jeg Håper bare prisene synker.. Ble ikke billig dette.. Lommeboka tømmes Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 den fortron sourcen vil være kraftig nok til det systemet du har satt opp, men det er ikke så mye mer å gå på, så å vurdere en god 500 watter er ikke så dumt uansett. men som jeg og andre har sagt før. ting vil endre seg, varer vil forsvinne og nye vil komme, og prisene vil garantert endre seg, så lag heller en ny tråd når det nærmer seg innkjøpsdato. så kan du heller bruke tida fram til da med å lese artikler og tråder her på forumet for å få mer info om diverse hradware deler og ting som kommer. Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Joda. Er jo greit nok at det kommer nye deler frem i tiden, det vet jo alle. Men problemet er jo at de nye delene som kommer kanskje blir bra dyre. Og prisene på disse varene her synker og blir mer rimelig for meg med ikke akkurat tykkeste lommeboken. Så vi får se, kanskje lager jeg en ny en senere, kanskje ikke. Kommer ihvertfall å holde meg oppdatert i forumet .. Takk for all hjelpen Send gjerne flere kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå