Gå til innhold

en god spill maskin

Anbefalte innlegg

Hei :cool: .

Skal kjøpe meg en ny data i Januar blir det vel.

Har lagt opp en "handlevogn" av hva jeg skal kjøpe.

Tenkte dere seere som kanskje vet mye mere enn meg kan slenge inn en kommentar,

eller lage en ny rimligere handlevogn.

Håper å få mest mulig kommentarer og handlevogner. TY! :thumbup:

Handlelisten:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=19799

Endret av chris10an
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet, kan jo nevne en liten ting som gjør at denne ikke kommer til å bli stenkt av en moderator. Caps i tittelen er ikke lov, så fjern det så slipper du å få denne stenkt. ;)

Og så til oppsettet, det ser veldig greit ut for å si det sånn. Er vel et par tre ting jeg kanskje hadde gjort noe med.

1. CPU, jeg hadde vel kanskje gått for en AMD Athlon 64 3700+ "San Diego" cpu i stede for. Men Venice cpu'en er vel en god klokker hvis jeg ikke husker helt feil, hvis det er det du planlegger.

2. PSU kan bli litt i spinkleste laget, kanskje bytte til en med 500watt eller mer, så har du også litt å gå på hvis du skal ha inn litt mer moro i kabinettet senere.

3. Lydkort, creative har jo kommet med en serie nye lydkort: X-Fi kan jo være en tanke?

Det ble jo ikke noe billigere men, prisen har kanskje falt litt til januar ;)

Lenke til kommentar

den fortron sourcen vil være kraftig nok til det systemet du har satt opp, men det er ikke så mye mer å gå på, så å vurdere en god 500 watter er ikke så dumt uansett.

men som jeg og andre har sagt før. ting vil endre seg, varer vil forsvinne og nye vil komme, og prisene vil garantert endre seg, så lag heller en ny tråd når det nærmer seg innkjøpsdato. så kan du heller bruke tida fram til da med å lese artikler og tråder her på forumet for å få mer info om diverse hradware deler og ting som kommer.

Lenke til kommentar

Joda.

Er jo greit nok at det kommer nye deler frem i tiden,

det vet jo alle.

Men problemet er jo at de nye delene som kommer kanskje blir bra dyre.

Og prisene på disse varene her synker og blir mer rimelig for meg med ikke akkurat tykkeste lommeboken.

Så vi får se, kanskje lager jeg en ny en senere, kanskje ikke.

Kommer ihvertfall å holde meg oppdatert i forumet ;) ..

Takk for all hjelpen :)

Send gjerne flere kommentarer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...