Gå til innhold

Kveldens søppelWorklog: Skrivebord [Ferdig]

the_fire

Anbefalte innlegg

Første dilemma: Mangleer skruer av typen 39... mangler tre stykker.

Problemløsning: Får gå gjennom alle platene jeg har skrudd på og se om jeg har brukt for mange skruer... Skal også merke platene med navn (L, H, HP...) underveis.

Edit: Mangler tre skruer. Må få fattern til å hente tre nye...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, den har jeg skrudd sammen også. ;) Var ikke sååå vanskelig, men gøy når jeg fant ut at jeg hadde satt en plate feil vei. Men men, bare å la katten stå foran, så er det ingen som ser det. :thumbup:

Greide å sette en plate feil vei jeg også, slik at den ulaminerte kanten stakk ut. Men Men skulle jeg snudd den måtte jeg ha tatt fra hverandre minst halvparten av platene.

Lenke til kommentar

Er kommet i gang med sammensetningen nå. Men skal spise litt først. Bilder kommer når jeg er ferdig... Skal vel få gjort det innen kl. 17.

Et bilde av platene da de fleste hadde fått skruer i seg

uuunderveis20lb.th.jpg

Første sammensetning er nesten ferdig. Man ser at det tar form

uuunderveis3hc.th.jpg

Merkingen (det er FA det står)

merking1uv.th.jpg

Edit: Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Haha, den har jeg skrudd sammen også. ;) Var ikke sååå vanskelig, men gøy når jeg fant ut at jeg hadde satt en plate feil vei. Men men, bare å la katten stå foran, så er det ingen som ser det. :thumbup:

Greide å sette en plate feil vei jeg også, slik at den ulaminerte kanten stakk ut. Men Men skulle jeg snudd den måtte jeg ha tatt fra hverandre minst halvparten av platene.

Ja, det jeg fant ut også. Man kan ikke se det her, med mindre man leter skikkelig. Såh. :thumbup:

Lenke til kommentar
haha. Lykke til, vil egentlig ikkje kalle det worklogg då, då kan jo alle lage en worklogg for en kinderegg-figur dei lager :)

Hm... Hva vil du kalle da? Det er jo en slags worklogg.

Uansett: Er ferdig. Ble vel det ca. kl. 17.

Her er bildene av monteringen:

pa0800867bv.th.jpgpa0800888qy.th.jpgpa0800894bt.th.jpgpa0800902tk.th.jpgpa0800911xz.th.jpg

Detaljer

12ja1.th.jpg29il.th.jpg30fp.th.jpg53rn.th.jpg60uj.th.jpg

76tt.th.jpg81lp.th.jpg

Og tilslutt

91xt.th.jpg

Edit:linkfeil

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Det der er jo samme type skrivebord som jeg sitter med nå :D . Det plagsomme er bare at det ikke er skikkelig plass til min 19" CRT -skjerm, så den stikker et stykke ut fra det "hullet" den skulle vært i...

Hos oss var det forresten et slit å få det satt sammen da noen plater ikke var skjært opp skikkelig osv.

Fin worklog da :thumbup:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...