Gå til innhold

Kveldens søppelWorklog: Skrivebord [Ferdig]

the_fire

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skru sammen et skrivebord i kveld. Derfor vil jeg lage en worklog underveis i tillegg for at det skal bli litt artigere.

Skrivebordet er kjøpt på møbelringen.

14968_1.EPS.jpg

Function skrivebord

Vil bli oppdatert i løpet av kvelden/morgendagen med bilder og tekst.

Kjære moderator: La denne tråden være i fred, i hvertfall i dag og i morgen.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt opp noen punkter her.

I bildet ser du jeg har markert pc-plassering i rødt. Det er for liten luftgjennomgang der og derfor må du modde litt :D Regner med å se en løsning slik at du får masse luft til din PC :D

Markert i grønt er avstanden mellom sidene jeg lurer på? Ser jo unektelig ut som en 15" CRT som står der. Vil den ha plass til en 20" LCD?

Lykke til. Vi venter spendt på noen syke "mods"

post-63-1128717870_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hadde samme pulten selv, og det er plass til 19" CRT i bredden (men ikke lengden :p ). Målte lillebrors nå, og åpningen er 45 cm bred, altså nok til ihvertfall denne skjermen.

Monteringen går lett som en lek så lenge du følger rekkefølgen som står i bruksanvisningen, ellers ender du opp med 4-5 store deler som overhodet ikke kan settes sammen til ett stykke.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Føler at jeg må ta ansvar her og si det alle har lyst til: Bruksanvisning er for kjerringer :D

Tro meg, med det monsteret der trenger du faktisk bruksanvisning. Hele konstruksjonen er lagt opp til at hver eneste ting er nødt til å gjøres på én bestemt måte.

Hvis du skal skifte en plate må du mest sannsynlig demontere hele driten.

Edit: Nattinatt folx. :sleep: Trening i morgen tidlig

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Enda mer...

uunderveis11am.th.jpg

uunderveis21qo.th.jpg

Selve bruksanvisningen hadde jeg ikke klart meg uten... Hadde kanskje klart og sette sammen den ene skuffen.

Det som er dårlig med plankebitsene er at de er så dårlig merket. Man skal klare å skille de på hull som man knapt nok kan se. Så det blir en del leting etter de rette sakene. Spørs om jeg blir ferdig i dag... Har ikke satt sammen annet enn skuffen. Skal sette opp noe innen neste update.

Dagens spørsmål: Hva er det på det andre bildet :p

Edit: Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Rett. Men nå sluttet drillen og virke... Fortsetter i morgen

siste oversiktsbilde for i dag

oversikthalveis4cl.th.jpg

Er foresten ikke noe annet en skuffen som er koblet sammen. Det jeg har drevet med disse timene har vært og leitet etter rette plater, og skrudd fast skruer og slikt i dem. Jeg har nå bare plater som ikke ligner hverandre, så jeg slipper den letingen. I morgen er den ferdig, om jeg ikke gjør noe annet.

Ta en titt innom denne lørdags ettermiddag. Setter deadline kl. 17.00.

Edit: Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...