Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Har lett litt frem og tilbake men jeg finner ikke noen som selger spionutstyr er i landet. Jeg er ute etter mini mini videokamera som sender trådløst på 2GHZ og ellers alt som følger med(mikrofon, gps/radio tracker etc etc). Jeg mener jeg har lest en artikkel om dette for en tid tilbake i en avis. Hvis noen har noen gode linker til slike sider, gjerne sverige,danmark,tyskland og alt annet, tar jeg gjerne disse imot :smile: Takker for alle svar Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 mener du skal finne en hos arngren.no men siden er jo nede... Kan hende de er konkurs... who knows? Lenke til kommentar
sasja1972 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du kan jo prøve her http://spyshop.no/index/index.html Mvh Sasja1972 Lenke til kommentar
que Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 SpyShop er tøff. Men kanskje litt i det dyreste laget... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Takker for dette...Men de hadde desverre ikke 2Ghz bare 2,4Ghz men skulle de bestille et sett til meg :smile: 2,4Ghz er den vanlige måten å sende trådløst på og de er ikke sikre nok for meg :smile: Lett å snappe opp info der ja :sad: Så da er jeg snart igang med å jobbe for Her Majesty hehehe Har dere noen andre linker som har nogenlunde samme gadgets som spyshop??? Bare nysgjerrig Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Av ren nyskjerrighet; hva skal du med dette? :smile: Er alt de selger på disse sidene lovlig? F.eks. "special ingrediences" Lenke til kommentar
que Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 22:40, cecolon skrev:Er alt de selger på disse sidene lovlig? F.eks. "special ingrediences" Nå har det seg slik at utstyret som selges er lovelig å selge. Det er derimot bruken som kanskje vil være ulovlig. Bruker du micken eller kameraet til å overvåke noe, må personene som er i området gjøres klar over at det er mulighet for at de blir overvåket. SpyShop har en fin forretnings ide gående, de er vel de eneste (som jeg vet om) som selger "spionutstyr" i Norge, og samtidig livnærer de seg ved å finne/avsløre spionutstyr. Som de også mest trolig har selv solgt :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hva jeg skal med det er opptil meg faktisk. Og ja det er lovlig bare du følger boka. Hvis du vet hvordan du skal bruke det så har du kjempe utnyttelse av dette.... Kan sikkert låne bort på eksamens dagene hehehe Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 han er nok bare enda en fjortiss-nerd med planer for litt intim-overvåkning av jentedusjen til sin lokale ungdomsskole!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 23:52, aurstad skrev:han er nok bare enda en fjortiss-nerd med planer for litt intim-overvåkning av jentedusjen til sin lokale ungdomsskole!! Den var god Det er mange års siden jeg gikk på ungdomskolen ja..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Når jeg ser denne http://spyshop.no/index/mainframe/4_antiut..._oscor5000.html tenker jeg automatisk på "harry" overvåkings/hacker-serier som Level 9 som går hver mandag kveld på TV2. Bare 199000 :smile: Noen som vet hva den faktisk kan gjøre?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 00:19, Bitex skrev:Når jeg ser denne http://spyshop.no/index/mainframe/4_antiut..._oscor5000.htmltenker jeg automatisk på "harry" overvåkings/hacker-serier som Level 9 som går hver mandag kveld på TV2.Bare 199000 :smile: Noen som vet hva den faktisk kan gjøre?? Det er en multireciver som tar imot så å si alt av signaler som er i området(tror den virker på 2000m radius) En liten leketøy for kåte gutter på skolen som vil se på jentene og for den saks skyld frøkna i dusjen :twisted: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hadde vært litt gøy å helle green gass i lærerens kaffe... Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har de lov til å leie seg ut og overvåke for folk? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 der var det veldig mye morro... vurderer å kjøpe meg en konsesjonsfri walkie. og green gas kan bli en hit. men en ting kan være praktisk. det var lakkfjerneren. er det noen av dere som vet hvilket ******* det er å pusse vekk lakk fra en bil? hehe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 En kompis har nettop bestilt ICOM IC-R3 scanner som koster 8500kr hos spyshop.no hos http://www.thespystore.com der han for den for rundt 4000kr. heftige greier! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 mener du skal finne en hos arngren.no men siden er jo nede... Kan hende de er konkurs... who knows? LOL Nei! De har skifta: www.arngren.net <-- WR i styggeste sie!! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Tror noen må ha installert en slik en i windows box'n min: http://spyshop.no/new/product_info.php?id=62007 Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hmm.. er ikke det der en slik som ikke lar deg ringe ut? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Av ren nyskjerrighet; hva skal du med dette? :smile: Tenker bare en ting jeg ass; jentegarderoben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå