Gå til innhold

Overvåkningsutstyr ala James Bond 007

Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Har lett litt frem og tilbake men jeg finner ikke noen som selger spionutstyr er i landet. Jeg er ute etter mini mini videokamera som sender trådløst på 2GHZ og ellers alt som følger med(mikrofon, gps/radio tracker etc etc).

Jeg mener jeg har lest en artikkel om dette for en tid tilbake i en avis. Hvis noen har noen gode linker til slike sider, gjerne sverige,danmark,tyskland og alt annet, tar jeg gjerne disse imot :smile:

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Takker for dette...Men de hadde desverre ikke 2Ghz bare 2,4Ghz men skulle de bestille et sett til meg :smile:

2,4Ghz er den vanlige måten å sende trådløst på og de er ikke sikre nok for meg :smile: Lett å snappe opp info der ja :sad:

Så da er jeg snart igang med å jobbe for Her Majesty hehehe

Har dere noen andre linker som har nogenlunde samme gadgets som spyshop??? Bare nysgjerrig

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-19 22:40, cecolon skrev:

Er alt de selger på disse sidene lovlig? F.eks. "special ingrediences"

Nå har det seg slik at utstyret som selges er lovelig å selge. Det er derimot bruken som kanskje vil være ulovlig. Bruker du micken eller kameraet til å overvåke noe, må personene som er i området gjøres klar over at det er mulighet for at de blir overvåket.

SpyShop har en fin forretnings ide gående, de er vel de eneste (som jeg vet om) som selger "spionutstyr" i Norge, og samtidig livnærer de seg ved å finne/avsløre spionutstyr. Som de også mest trolig har selv solgt :wink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Hva jeg skal med det er opptil meg faktisk. Og ja det er lovlig bare du følger boka.

Hvis du vet hvordan du skal bruke det så har du kjempe utnyttelse av dette....

Kan sikkert låne bort på eksamens dagene hehehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-08-19 23:52, aurstad skrev:

han er nok bare enda en fjortiss-nerd med planer for litt intim-overvåkning av jentedusjen til sin lokale ungdomsskole!!

Den var god :lol:

Det er mange års siden jeg gikk på ungdomskolen ja.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-08-20 00:19, Bitex skrev:

Når jeg ser denne

tenker jeg automatisk på "harry" overvåkings/hacker-serier som Level 9 som går hver mandag kveld på TV2.

Bare 199000 :smile: Noen som vet hva den faktisk kan gjøre??

Det er en multireciver som tar imot så å si alt av signaler som er i området(tror den virker på 2000m radius) En liten leketøy for kåte gutter på skolen som vil se på jentene og for den saks skyld frøkna i dusjen :twisted:

Lenke til kommentar

der var det veldig mye morro... vurderer å kjøpe meg en konsesjonsfri walkie.

og green gas kan bli en hit. men en ting kan være praktisk. det var lakkfjerneren. er det noen av dere som vet hvilket ******* det er å pusse vekk lakk fra en bil?

hehe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...