Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Go kveld! Etter litt surfing på google så kunne jeg ikke finne noen sider om norske Downhill klubber i Norge. Ironisk nok var det flere fra Danmark Så jeg lurer bare på om det er noen som vet om det finns noen norske downhill klubber i/rund oslo området?? ----taknemlig for svar---- Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Er det snakk om ski/snowboard eller sykling du ønsker å drive med? Jeg tror det er en downhillklubb i Oslo for syklere, men jeg husker ikke hvor jeg har sett den Endret 7. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 oi det glemte jeg! Jeg mente sykkling!! Håper jeg finner noen, for jeg brenner virkelig for å prøve det! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da fant jeg endelig en! etter 1t med leting for de som lurer så heter siden så mye som: http://www.storomtb.no/home.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå