Golding Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei. Vet ikke hva som har skjedd, men min SX1 fungerer ikke skikkelig lengre. Jeg kan høre folk i andre enden prate, mens med de er det helt stille. Er dette noe som er dyrt å reparere? Eneste jeg kan tenke meg er at det har kommet sand inn i noe, siden jeg mista den ned i sanda (tørr sand), på stranda i sommer, men den fungerte jo i 1 mnd etter det.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mikrofonen i telefonen som har gått føyken? Test med headsettet og se om du får snakket gjennom det. Lenke til kommentar
Golding Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har liten kjennskap til det tekniske ved mobiler, så jeg vet ikke om det er mikrofonen eller noe annet som har røket. Men jeg testet med headset'et nå, det funka helt fint. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da ville jeg prøvd lydopptak (diktafon-funksjonen) uten headset. Hvis ikke den fungerer heller så er det nok noe galt med mikrofonen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Golding Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Fungerte ikke med lydopptak heller nei. Så da er det vel som du sier, mikrofonen. Hvor mye bruker det å ligge på å få fiksa noe sånt? Lenke til kommentar
Golding Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Bump'er denne jeg. Noen som har et ca. prisoverslag på å få reparert mikrofonen? Slenger til et annet spørsmål også, når kommer det en firmwareupdate fra v12 til SX1, eller kommer det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er telefonen under 2 år gammel (noe som er veldig sannsynlig), så vil det vel gå på garantien. Den nyeste norske firmwaren er versjon 13 (på service sentere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå