Simkin Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) har nettopp prøvd agile på 7710'n min, og det fungerer bra.. men da jeg installerte det på telefonen så sto det att jeg hadde 7 dagers trial, greit nok.. men så sto det att hvis jeg ikke avbrøt prøveperioden etter 7 dager så ble jeg belasta 23kr pr måned på reginga mi.. hvordan stopper jeg etter 7dager? bare avinstallerer/sletter jeg programmet?? Endret 7. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hvordan stopper jeg etter 7dager? bare avinstallerer/sletter jeg programmet?? Jepp. Om de registrerer bruk etter dette vil en betalings-SMS dumpe ned i innboksen. Du blir bedt om å bekrefte dette når 'prøvetiden' er ute. Om du søker etter en tidligere utgave av Agile, jeg bruker 3.12, kan du unngå betalingen overhodet så lenge du svarer 'nei' når det spør om du vil oppgradere til nyeste versjon. Det som irriterer noen er at Agile har planlagt dette byttet en stund, og tidlig la inn en tvungen oppdatering i versjoner etter 3.12, men lenge før de anonserte at de skulle ta seg betalt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) men jeg har symbian os series 90.. og på siden deres så står det "alpha preview" på min telefon.. så da fungerer vel ikke tidligere versioner? men hvor får jeg tak i den versionen du bruker a ? Endret 7. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ah. Da er vel ikke en gammel versjon et alternativ. Skummet bare innlegget ditt og registrerte ikke at du hadde en 7710. Beklager. Det finnes andre MSN-klienter i Java som er gratis, men disse er alle avhengige av en sentral server for å videreformidle kommunikasjonen med telefonen og er dessuten ikke like funksjonsrike. Om disse ikke er et alternativ for deg er det vel bare å 'spa opp' de 150-200 pengene Agile eller en av konkurrentene vil ha. Edit: Link. Endret 7. oktober 2005 av qwert Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 og ett spm til.. hvordan får jeg logga på med en annen bruker? på agile messenger? Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dersom du vil logge på med en annen bruker på agile-messenger gjør du følgende: 1. Gå til legg til / fjern tjenester 2. Huk av for msn eller yahoo eller en av de du bruker 3. Legg til tjenesten igjen 4. Du vil nå få valget med å skrive inn brukernavn og passord på tjenesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå