Gå til innhold

Test av AC vannblokk til Ram

Anbefalte innlegg

Så hvis snekker'n sine brikker klokker 10mhz ekstra med samme spenning og timngs på grunn av disse brikkene, mens du bare fpr 2 mhz ekstra. Hva gjør du da? Klager på testen til snekker'n? Klager på produktet? Eller rambrikkene?

Altså, det med at de fungerer, her mener jeg hvor mye man fakstisk kan senke temp. ved å benytte slike blokker, for det er jo det som er vitsen, til syvende og sist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvis snekker'n sine brikker klokker 10mhz ekstra med samme spenning og timngs på grunn av disse brikkene, mens du bare fpr 2 mhz ekstra. Hva gjør du da? Klager på testen til snekker'n? Klager på produktet? Eller rambrikkene?

Altså, det med at de fungerer, her mener jeg hvor mye man fakstisk kan senke temp. ved å benytte slike blokker, for det er jo det som er vitsen, til syvende og sist.

5816714[/snapback]

Det er jo det samme som man tester blokker til Northbridge eller grafikkort det vel.

Hvis han f.eks hadde testet uten kjøling, med veldig svak og veldig sterk viftekjøling og med vannkjøling hadde denne testen hatt mye større substans. Nå er det jo bare noen meningsløse temperaturer, som forøvrig ikke overrasker noen. Man trenger bare være LITT kreativ for å se mulighetene i en slik test.

Alt bedre enn ingenting. For det er jo det vi har her nå; ingenting. Og du snakker om at brikkene er individuelle; det er da temperaturene på brikkene og, kanskje i enda større grad. Så hva er meningen med å teste noe som helst kjøleutstyr da slik som du resonnerer?

Endret av eternal
Lenke til kommentar

Nå får det være nok av kverulering rundt dette, eternal.

Takket være dine ganske sarkastiske og anklagende kommentarer i nær sagt alle retninger, stenger jeg tråden.

La gå at alt kan gjøres bedre, sikkert også denne testen. Men gir det automatisk grunnlag for en såpass aggressiv og anklagende holdning som du inntar ovenfor mange her?

Jeg vil mene nei.

Skal en såpass uskyldig sak blåses opp i slike dimensjoner du tydeligvis higer etter, så stenger jeg rett og slett for videre argumentasjon.

Den skal ha gode argumenter, som ønsker å åpne denne tråden igjen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...