eternal Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 spurte om du fremdeles har blokkene. har du det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 spurte om du fremdeles har blokkene. har du det? 5802061[/snapback] Javist har jeg blokkene,de er suverene og kommer til å bli i min maskin Lenke til kommentar
eternal Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jaha. Og du betalte for de etter lånet? Ærlig nå? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er det i så fall noen bombe? Om ikke så ofte, så forekommer det at testeren får beholde produktet, og det kan jo godt være tilfelle for Snekker´n også. Men er det egentlig noe tema? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Men er det egentlig noe tema? 5810967[/snapback] Nei, lurer også på hvorfor folk spør om det der hele tiden. Jeg mener; det går da vel for det samme om noen får ett og annet! Endret 25. mars 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Er det i så fall noen bombe?Om ikke så ofte, så forekommer det at testeren får beholde produktet, og det kan jo godt være tilfelle for Snekker´n også. Men er det egentlig noe tema? 5810967[/snapback] Enig,det er egentlig ikke noe tema. Men siden enkelte henger seg så innmari opp i dette får jeg svare ETTER testen tok jeg kontakt med Microplex og så jeg ville beholde disse blokkene og spurte om en god pris, jeg fikk da beholde dem til halve prisen av det de koster . Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 eh javel. du bedyret nettopp at det KUN var et utlån og testen ikke hadde noe med det å gjøre og jeg fikk kjeftet huden full fordi jeg antydet en relasjon mellom dealen din og testen. men neida lol det er seff ikke noe tema nå lenger ettersom du er tatt med buksene nede og noen andre forumbrukere kastet årene til deg så kan du likegodt prøve å ro deg smidig ut av løgnen. på samme måten som du forsøker å spore vekk med at jeg er misunnelig og annet ovenfra og ned preik. patetisk så kan jeg sende en mail til mp og be om samme dealen jeg da? eller er det slik jeg sier at du fikk låne/fikk billigere blokkene fordi du skulle skrive en test. mp har nok med tiden lært seg å kjenne en nyttig idiot i deg ja. du har jo tidligere gått ut her på forumet og begynt å beklage og grine fordi de ikke ville sponse deg til et av prosjektene dine slik som ellers_uetiske_netconnection, mens nå får de en sleng_blokkene_i_maskinen_og_konkluder_med_påtatt_begeistring_at_temperaturen_går_ned_som_ikke_er_en_bombe_og_ikke_interessant_uten_å_vite_om_det_gir_noe_effekt_på_klokkeresultatene_men_bare_så_vi_kan_motta_mer_gratis_utstyr_senere_fordi_noen_av_barna_på_hw.no_går_rett_på_limpinnen gledesrus-test med gratis reklame. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Og da sier vi takk til deg i denne tråden, eternal! Et pip til fra deg nå, så vet du antakelig hvordan det ender... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) eh javel. du bedyret nettopp at det KUN var et utlån og testen ikke hadde noe med det å gjøre og jeg fikk kjeftet huden full fordi jeg antydet en relasjon mellom dealen din og testen. men neida lol det er seff ikke noe tema nå lenger ettersom du er tatt med buksene nede og noen andre forumbrukere kastet årene til deg så kan du likegodt prøve å ro deg smidig ut av løgnen. på samme måten som du forsøker å spore vekk med at jeg er misunnelig og annet ovenfra og ned preik. patetisk 5813895[/snapback] Butikker selger ikke varer som er lånt ut til test for full pris heller da, så hvorfor skal snekker'n måtte betale det for dem etter testen? du bedyret nettopp at det KUN var et utlån Dessuten skjønner jeg ikke hvor du har funnet dette. Endret 26. mars 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Og dessuten kan du sende tusen mail til microplex, uten at de vil låne deg noe shit. Man må ha litt skills etenal, jeg tror neppe du er der ennå. Når du kommer her og anklager folk, da har du gått for langt! Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 akkurat ja, definer "skills" samye83 Managhead: det kommer jo en gjeng her og forsvarer at han kun fikk låne blokkene og dette kun var en test snekker'n skrev helt uavhengig av lånet av disse, og her spiller han jo med og bruker årene de kaster til han til å ro seg i havn. Helt til jeg konfronterer han direkte igjen og så viser det seg at han får avslag osv. Var det jeg mente. Men neida kan ikke forsvare meg jeg, for nå kommer ok.no gjengen og kaster sin kappe om snekker'n, så jeg får bare oppfordre dere om å lese tråden på nytt (eller nei, innlegget mitt er jo fjernet.) for nå får jo jeg advarsler og det ene med det andre, sånn som sikkert ikke snekkern får for hans hånlige utspill. Men sånn er nå engang ting her inne... så vi må vel bare legge saken død. Er jo ikke vits å diskutere lenger når innleggene mine blir fjernet likevel. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Snekker'n sa jo tidlig i tråden at dette var noe som han fikk sponset.. Selv om det nå i ettertid høres ut for at han ikke fikk likevel. Ang. skills, har du sett kabinettene som snekker'n har bygd/moddet? Så pent arbeid skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vis meg hva du har modda av hardware eller har oppnådd av forskjellige tester, så skal jeg si om du har skills eller ikke. Skills kan være kunnskap om noe, skills kan være evnen til å skape noe fint av en ting som ser ganske vanlig ut. Overbevis meg eternal. Og jeg er ikke en av ok.no gjengen forresten. Sier bare det jeg mener. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nå har jeg lest noen av innlegga her, og du eternal fornermer jo snart alt som går på 2 ben. Og foresten så er det ikke bare barn her, er det noen som oppfører seg som en forbanna grineunge her så er det du. Og jeg beskytter ingen nå. Men hvis du har bare tuting å komme med så kan du klappe igjen, er inne er det flere voksne som har mye å komme med og akkurat nå så er du ikke en av de når det gjelder dette. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) ok nå gidder jeg ikke å diskutere dette lenger for dette kommer helt utav porporsjoner. det jeg mente var bare at når microplex gir han utstyr for å skrive en test (kan vi være enige om det, og ikke bare en "premie" fordi han lager fine kabinetter). så burde han skrive en skikkelig test til oss, ikke bare en skrytetest der han konkluderer med at de ruler på hans radiator i kjelleren-system uten å gi oss noe faktisk dokumentasjon på effekten. jeg synes han skylder både mp og oss dette, ellers kunne de gitt settet til en annen. blir for dumt når det skal være sånn at når han ikke får utstyr skal han klage på microplex (for dette har han gjort tidligere, til et av prosjektene sine), og hvis de gir han en blokk får de en test som bare ligger som alibi snarere enn en relevant test, for å gi de litt reklame igjen, som endel her synes å ta for god fisk. Endret 26. mars 2006 av eternal Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ok, men hva er det denne testen mangler da? Han har da oppgitt temp med og uten vannblokka. Hva mer kan vi ente, egentlig? Det med at han kjører med en vanntemp på 16 grader har jo ikke noe å si, det er jo bare for oss andre å plusse på de gradene vi ligger høyere. Og klokking er såpass individuelt når det kommer til brikker at det er heller ikke noe som trengs, men... Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Så da ManagHead: for å sette ting i porporsjon: er det interessant for deg å lese en test med vannkjølt BIOS-brikke og? Vi vet at tempen går ned. Særlig om du har radiatoren i kjelleren. Vi, eller la meg reformulere meg etter responsen å dømme; de fleste her inne ihvertfall; trenger ikke en test for å avsløre dette. Men vi vil vite om vi kan klokke lengre/strammere timings ikke sant. Om det er noen forskjell på luftkjøling og vannkjøling eller ingen som helst kjøling. Vi vil VITE OM DET ER VERDT PENGENE, og da må jo vi nødvendigvis ha noen praktiske tester på dette. Ramkjøler er noe nytt og utradisjonelt. Da skulle dette vært lett og resultatene interessante. Snekker'n sin test derimot, framstår for meg bare som blind reklame som ble måkt inn i word som et alibi for å rettferdiggjøre at han fikk blokkene, heller enn en test som søker resultater. Hadde vært helt greit for meg hvis han kjøpte blokkene selv og ikke ble sponset for å skrive en test til oss. Men det ble han altså og da framstår det i et annet lys. Får jeg spørre deg hva du egentlig satt igjen med etter å ha lest testen? Noe du ikke visste fra før? Endret 26. mars 2006 av eternal Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Testen viser jo at blokkene faktisk fungerer da, og iogmed at tempen går ned så skjønner man jo at man kan klokke lengre (f.eks. kan øke spenning mer uten at brikkene blir varme = mer overklokking), uten å se håndfaste "bevis". Og som jeg sa, kan gjerne ta med overklokking, men det er ikke representativt fordi alle brikker klokker foskjellig. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) De fungerer? Som i at det går vann igjennom de? Eureka. Kan du finne dokumentasjon på at dette faktisk har noe for seg, og hvor mye? Eller skal vi hive en 500kroners blokk på bios brikken og? Du skjønner jo at dette må fungere, siden det er i BIOS vi setter fsb *spekulere*? Tester skal gi oss fakta på bordet, ikke konkludere med at hvis man setter noe kaldere på noe varmere metall så går temperaturen ned og ANTA at dette har effekt på whatever i praksis. Jeg tror du egentlig skjønner godt hva jeg mener nå, men vil ikke helt gi slipp. Endret 26. mars 2006 av eternal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg