Gå til innhold

Test av AC vannblokk til Ram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin test, men er det vanskelig å fjerne HSene? Eventuelt hvilke verktøy bruker du?

Neida ikke vanskelig,jeg satte et smalt skruvjern på toppen av brikken,der de 2 halvdelen møtes så vred jeg det sate rundt slik at kappene ble tvunget fra hverandre. Når de begynte å løsne var resten enkelt .

Lenke til kommentar

Har fått testet litt nå på klokking,men har ikke endelig svar enda på hvor høyt en kommer,men kan si at med vannkjølingen montert kan jeg kjøre med mere aggresive timinger lengre enn uten denne, bare det er jo argument nok.

Skal fortsette testingen så snart jeg får nipler fra Microplex, skal ha slike 90 graders nipler før jeg monterer disse inn i kabinettet for godt.

For det er ikke tvil om at disse er kommet for å bli i min maskin :-)

Lenke til kommentar
Har fått testet litt nå på klokking,men har ikke endelig svar enda på hvor høyt en kommer,men kan si at med vannkjølingen montert kan jeg kjøre med mere aggresive timinger lengre enn uten denne, bare det er jo argument nok.

Skal fortsette testingen så snart jeg får nipler fra Microplex, skal ha slike 90 graders nipler før jeg monterer disse inn i kabinettet for godt.

For det er ikke tvil om at disse er kommet for å bli i min maskin :-)

5011174[/snapback]

:w00t: Høres flott ut!

Gleder meg til å få se resultatene

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...