Gå til innhold

CSS problemer, admin blir svart! .. (skjermen)

Anbefalte innlegg

HEJJ! Når jeg starter opp cs:s så får kommer jeg inn på menyen, find servers and allthat ! men når jeg går inn på en server tar det ca 10 sek etter jeg har kommet inn før den klikker! det som da skjer er at skjermen skrur seg av mens pc'en fortsetter å gå.. ;/ hører heller ikke noe lyd..

Ja! den er på 100%, jeg har bra nok pc osv.. noen som har en formening om hva problemet er ? ktHX

Endret av Thunder1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, kjempefarlig at topic ikke har 3 ord, bedre å skrive CSS Problemer enn "CSS PROBLEMER - CSS KRÆSJER OG SKJÆRMEN BLIR SVART"

Kanskje; "Feil med Counter-Strike: Source" hadde funket?

det er jo samme shiten bare fler ord da.. "Counter-strike : source opplever et problem som jeg stiller meg utenforsående til" er det bedre? samme shiten

Lenke til kommentar

Folk som leser i Counter-Strike/CS:Source forumet må jo forstå at CSS = Counter Strike: source, så da trenger man jo ikke å skrive. Feil med = samme som at du har et problem så "Feil med Counter-Strike:Source" er det samme som "CSS Problemer". takk

Endret av Shadow_Whizper
Lenke til kommentar

Eg har akkurat samme problemet som deg! Har eit 6800LE.. prøvde og instalere nysaste drivarene i dag, ingen forskjell. Ufattlig dårlig av Valve.

Ein venn av meg sa at eg sikkert må kjøpe nytt skjermkort, men source har no funkert heilt fint før. Det skjer iallefall ikkje at eg kjøper meg nytt skjermkort kun for og spele source. Valve bør fikse dette og ikkje oss brukarane.

Lenke til kommentar

Prøvd å installere HELE pakka fra Valve på nytt...

Og da mener jeg avinstallere det, lete opp restene og fjerne det også installere hele dr****n på nytt... :w00t:

Løser problemet i 50 % tilfeller!

Edit: Og angående di postene over her står det i moderator innlegget at du ikke skal kommentere det.

Endret av ^FeKtus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...