Dream_0n Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) ja system tempraturen min er på 52 grader kva kan være galt ?? Endret 7. oktober 2005 av Dream_0n Lenke til kommentar
tomin Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har du kabinett vifter eller ikke , hvor varmt er det i rommet osv , mye som spiller inn her .' kan jo være at måleren er gåen også Lenke til kommentar
Dream_0n Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 vinduet var åpent når eg var inne i bios Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 På'n igjen? Har du sjekket chipsetkjøleren for støv? Regner med at den er tett av støv når du har en så høy temperatur.. Lenke til kommentar
Dream_0n Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) fjernet nettop støv fra cpuen Endret 7. oktober 2005 av Dream_0n Lenke til kommentar
T2 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva slags CPU og andre ting som utvikler varme har du? Lenke til kommentar
Dream_0n Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) kjøpte meg nettop nytt skjermkort men tempraturen var 52 før det, eg tru ikkje at det er årsaken for høy tempratur. edit: pentium 4 3,2 Endret 7. oktober 2005 av Dream_0n Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 CPU-kjøler og chipset-kjøler er nok to forskjellige ting.. Folk fjerner gjerne støvet som legger seg på CPU-kjøleren, men glemmer veldig ofte å ta det som har lagt seg på kjøleren som ligger et hakk nedom den.. Se vedlagt bilde, merket med grønt.. Lenke til kommentar
Dream_0n Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 det kan være det som er gale får ta opp vifta i morgen og sjå om det er mye støv. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ville bare si at min p4 NW 3.2Ghz ligger rett i overkant av 40 grader vanligvis (idle) og system temperaturen ligger på rundt 25, da er tomtemperaturen ca 19 grader. Ellers hjelper det ikke å blåse av cpu kjøleren for å få ned system temp. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 For å kunne kjelpe er det greit om du forteller; - Hva slags hardware (spes. hovedkort og kabinett) du har - Hvilket prg du leser tempen av. Kan være en ide å legge på ny goop og rense vifta (eller enda bedre - siden du kanskje likevell må ta den ut); sette inn en passiv Zalman ribbe til 45,- kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå