NaZar Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei. Jeg har kjöpt meg et pci-ex asus 6600GT kort. Men den stötter kun driveren som fölgte med! Når jeg skal oppgradere den, eller innstalere en ny, så stopper alt etter jeg har restartet og komt inn i windows, da må jeg inn i sikkermodus å rulle driveren tilbake... Hva er problemet? Er det feil på sjermkortet kanskje? Takker for svar! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har du avinstallert driveren til det gamle skjermkortet ditt? det er veldig viktig, spesielt om det var f.eks et ati kort hvem driver fulgte med forresten og hvem har du prøvd å installere? Lenke til kommentar
NaZar Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jepp. Har av-innstalert.. Har til og med formatert.. Men det funket ikkje då heller.. Eg har testa nesten alle drivere på nVidia hjemmesiden.. Har også testa noe omega-driver greier, men funka ikkje det heller... Andre som vet hva som kan vere gale? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 må vær en feil med kortet da. du bør få de som du kjøpte det av til å teste det. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du har lagt inn Chipsetdriverene for hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå