karpov Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei! Jeg driver med musikkproduksjon og kjører en del tunge software. Har 512mb nå¨som er alt for lite. Skal oppgradere nå og lurer på om det vil holde med en til 512 av samme slag? TAKK. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Når det kommer til musikkproduksjon, så gjelder vel de samme "reglene" som videoproduksjon - jo mere minne og jo kjappere prosessor jo bedre. Ellernosånt. Det spørs jo litt hvilke programmer du bruker og hvordan du bruker dem. Driver du veldig avansert, hadde jeg gått til 2 GB minne med en gang. Men dersom du bare sliter "litt" idag, holder det kanskje med 1 eller 1,5 GB minne. Og som du kanskje har skjønt, så betyr mye minne mer enn kjappere prosessor. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Absolutte minstekrav på en ny pc idag er 512. Etter min mening er det for lite. Gå helst for 1gb til ny maskin idag. Og kjøp helst ram av samme merker det gjør seg best ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå