Gå til innhold

Hvilken Maxtor HD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden skal du ha maxtor? Hadde jeg vært deg, noe jeg ikke er. Men uansett, jeg ville heller tatt en WD Caviar eller en Seagate Barracuda!

Hvorfor i all verden skal han ha WD eller Seagate?

Maxtor er kjempe gode disker. har selv 2 wd og en seagate og de kan ikke måle seg med de 5 Maxtor diskene mine.

Maxline III er ment for pc'er som står på 24/7 så de har bedre holdbarhet sier maxtor selv da.

Designed for 1 million hours MTTF står det på hjemmesiden dems

DiamondMax 10 er ment for vanlige hjemme pcer.

har både DiamondMax 10 disker og Maxline III disker å jeg merker ingen ting forskjell på dem utenom at maxline III gjorde lommeboka litt tynnere.

du lan lese om de to på hjemmesiden til Maxtor

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar

Jeg mener, det vil si at jeg skriver ut fra egne erfaringer. Og tydeligvis har vi en helt anderledes oppfattning av maxtor harddiskene. Jeg har hatt drøssevis med maxtor, og alle har vært bråkete, noen har tatt kvelden. Seagate er den harddisken jeg liker best, jeg sier ikke at det er slik. Men det er min mening. Hvis min forrige post kanskje virket litt "eplekjekk" var ikke det meningen. Og jeg presiserer nok en gang, alt jeg skriver er mine meninger, utifra mine erfaringer.

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
Maxline III er ment for pc'er som står på 24/7 så de har bedre holdbarhet sier maxtor selv da.

Designed for 1 million hours MTTF står det på hjemmesiden dems

DiamondMax 10 er ment for vanlige hjemme pcer.

Ja, jeg har sett der.

Jeg har ikke på PCen 24/7, men har den på nokså mye hver dag, det vil si sikkert 17 timer på et døgn...

Vil det være lurest av meg å velge en DiamondMax 10?

Og husk, jeg skal ha OS også på denne disken...!

Lenke til kommentar

Hei

1 milliontimer kan hd være konstant på i over 100 år som det står at maxline III serien er designet for under lave -I/O oppgaver.

er også 5 års garanti på maxline III serien, jeg trur det bare er 3 år på DiamondMax 10 er ikke helt sikker på det.

DiamondMax 10 har best ytelse av de 2 og har også Features ment for hjemmebruk bla. SPS (Shock Protection System) noe jeg ikke kan se Maxline III har.

Så jeg ville valgt DiamondMax 10, trur ikke du har bruk for den extra driftssikkerheten Maxline III tilbyr.

Lenke til kommentar
Hei

1 milliontimer kan hd være konstant på i over 100 år som det står at maxline III serien er designet for under lave -I/O oppgaver.

er også 5 års garanti på maxline III serien, jeg trur det bare er 3 år på DiamondMax 10 er ikke helt sikker på det.

DiamondMax 10 har best ytelse av de 2 og har også Features ment for hjemmebruk bla. SPS (Shock Protection System) noe jeg ikke kan se Maxline III har.

Så jeg ville valgt DiamondMax 10, trur ikke du har bruk for den extra driftssikkerheten Maxline III tilbyr.

Tusen takk for svar, da går jeg for den, så sparer jeg et par kroner også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...