Jonhoo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heisann, jeg har hatt en D-Link DWL-G810 (Trådløs bridge) i rundt 4 måneder nå, og den har fungert perfekt. Nå har den plutselig slått seg vrang. Det står på LEDene foran at den er koblet til WLAN, men MACen den er koblet til får ikke IP. Når jeg kobler den til en PC står det simpelthen at kabelen ikke er koblet til.. Hvis jeg deaktiverer og så reaktiverer tilkoblingen så er den tiloblet i noen sekunder før den blir disconnected igjen. Noen som vet hva feilen kan være? Håper på raske svar Jon Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg regner med at du har forsøkt å restarte D-Link'en. Det neste må vel bli å resette D-Link'en (skal være en knapp på baksiden) og konfigurere den på nytt. Det kan jo være en ide å forsøke å oppgradre firmware. Hvis ikke noe av dette nytter er det vel lite håp. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det går ikke å resette bridgen.. Jeg trykker inn knappen i 10 sek, men det har ingen effekt.. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen nye ideer? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Nei, jeg trenger ideer til hvordan jeg kan få fikset den gamle.. Var kanskje litt uklar i formuleringen Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ingen ideer til hvordan jeg kan få bridgen til å virke igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå