Choo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei Da har jeg fått min samsung e720, og da begyner vel problemene. Mobilen lagrer automatisk alle sms'r på simkortet, og da har jeg bare plass til 14 stykker. Hvordan får jeg den til å lagre sms'ne direkte på mobilen? Jeg har prøvd å finne noe i mnualen men ingenting, heller ikke på internett har jeg funnet noe. mvh André. Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hei Da har jeg fått min samsung e720, og da begyner vel problemene. Mobilen lagrer automatisk alle sms'r på simkortet, og da har jeg bare plass til 14 stykker. Hvordan får jeg den til å lagre sms'ne direkte på mobilen? Jeg har prøvd å finne noe i mnualen men ingenting, heller ikke på internett har jeg funnet noe. mvh André. Den fyller automatisk opp minnet på telefonen når sim er full. Så du vil ikke få melding om fullt minne før BEGGE minneplassene er fulle, hvilket betyr 214. Ellers kan du jo få deg et større simkort om det er veldig viktig for deg PS! Når du leser meldingen kan du trykke valg, flytt til telefon/sms om du ønsker å ta med deg meldingen på sms f.eks:) Endret 7. oktober 2005 av SkrueMcDuck Lenke til kommentar
Choo Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Takk for hjelpen=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå