glx-rider Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei! Tenkte å bestille xbox 360 nå, og da tar jeg likegodt ekstrautstyr med en gang. spm: Ser bare ut som det er 1 kontroller inngang på 360? (eller er minneportene kontroll innganger) Tenkte å kjøpe 2 play and charge kit(spiller aldri tv spill alene, og litt kjedelig og lade en om gangen), er det mulig og bruke begge samtidig eller? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Selvfølgeli... du kan ha opp til 4... men viss du kjøper play and charge så er jo kontrollerne trådløse!! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 ja vet det.. men kjedelig og skulle spille og ikke ha batteri Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 360 har 3 usb porter, så du kan koble til hvilken som helst, 2 foran og 1 bak. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 å ja! så det er usb som blir brukt! prøvde å finne kontroller inngang på bildet men var ikke så lett.. Har satt meg mest inn i spill c. Men hvordan fungerer ladingen da? Blir det bare å spille med ledning til fullladet da? Hvor lenge holder et batteri? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 å ja! så det er usb som blir brukt! prøvde å finne kontroller inngang på bildet men var ikke så lett.. Har satt meg mest inn i spill c. Men hvordan fungerer ladingen da? Blir det bare å spille med ledning til fullladet da? Hvor lenge holder et batteri? Du finner 2 stk til høyre på maskinen, under det den beskytelsen, den 3 er bak ved netverks inngangen. Batteriet sies å være i 30 timer. Den lader samtidig som du spiller og sier i fra når den er ladet, så bare koble ut eller bruke kabelen Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Tusen takk for svar!! Da var 360 + 1 ekstra kontroll++2 play n charge og project gotham bestilt.. Nå er det bare å glede seg! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor bestilte du? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Det ble fra mpx.no Lenke til kommentar
CodeDeleted Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har akkurat bestilt Xbox 360 TV-Spillkonsoll Fullversjon med Gotham Racing 3 og Perfect Dark Zero . Lurer på om noen vet om man får det 2. desember eller om det blir sendt fra MPX den dagen? Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har akkurat bestilt Xbox 360 TV-Spillkonsoll Fullversjon med Gotham Racing 3 og Perfect Dark Zero . Lurer på om noen vet om man får det 2. desember eller om det blir sendt fra MPX den dagen? Noen som vet noe om dette? 5001530[/snapback] Mest sannsynlig vil alle nettsjappene sende disse ut på morgenen den 2. Desember, ettersom Europeisk release er 2. Desember 00:00, og jeg antar Microsoft har storslagne release-parties planlagt, og derfor vil de neppe at noen skal sitte med boksen noen dager før. Noen som vet hvordan det er med lading og batteritid på de trådløse kontrollene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Fant svar på eget spm: Xbox 360 Wireless ControllerHigh-performance wireless gaming is here! Using optimized technology, the Xbox 360 Wireless Controller lets gamers enjoy a 30-foot range and up to 40 hours of life on two AA batteries—and when they run low, you're given ample warning so you can connect a Play & Charge cable for uninterrupted play. Plug the Xbox 360 Headset into the controller for full duplex voice communication: a wireless first. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Mest sannsynlig vil alle nettsjappene sende disse ut på morgenen den 2. Desember, ettersom Europeisk release er 2. Jeg vil tippe de blir sendt ut noen dager før. Har man forhåndsbestilt ønsker jo man konsollen senest releasedagen. Slik sett skal man ikke se bort i fra en og annen heldiggris med effektiv postgang spiller XBox360 før 2. desember. Når det gjelder releaseparty vil nok de store være i USA 22.nov. Europalanseringen vil vel egentlig bare havne i skyggen av hva som skjedde 22.nov mtp stor ståhei. Kommer i alle fall til å lese nettsider så øynene griner fra 22.nov om amerikanernes første erfaringer fra "mannen i gata". Endret 13. oktober 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ingen her som jobber i nettsjappe da, og som har en viss aning om hvordan dette gjøres? Har ikke så mye å si for meg, egentlig - om jeg får den to-tre dager etter release, så lider ikke jeg noen nød. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Andre store releaser som Ringenes Herre på dvd og lignende har ofte vært slik også. Blir sendt noen dager i forveien, og de heldige har varen noen dager før release. Leste jo om noen som fikk Xbox1 14 dager før release den gang den kom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Og det er vel nettopp pga. folk som fikk tak i Xbox såpass tidlig at det er større sjangse for at Microsoft krever at butikker overhode ikke skal selge eller sende ut Xbox 360 før 2. Desember. Jeg ville iallefall trodd at de hadde kommet til å være nøye på det. Eventuellt så sender de ut boksene den 1. Desember/natt til 2., da de er fremme hos noen allerede den 2. Desember. Lenke til kommentar
CodeDeleted Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Så nå dette på mpx.no Vi jobber nå med å få bekreftet leveringer for desember 2005. Inntil presis leveringsinformasjon foreligger fra Microsoft vil leveringsdato vise 30/12-2005. Hmmm... lukter jeg avbestilling her eller.... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ser at Gamezone.no reklamerer med at de har XBox360 på lager fra og med 27.november. Tipper de sender den ut 27-28 november, og da skal man ikke se bort i fra en og annen som spiller XBox360 30. november. På et engelsk forum ryktes det nå at de første forsendingene snart når Europa. Det er jo ikke så lenge til såkalte "kiosks" skal settes opp. (Du vet, konsoll og tv i lite bur lenket fast i butikk). I samme slengen vil nok etter hvert et hovedlager fylles opp da de heller vil spre logistikken over en lengre tid, enn å levere alt over et meget kort tidsrom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Så nå dette på mpx.no Vi jobber nå med å få bekreftet leveringer for desember 2005. Inntil presis leveringsinformasjon foreligger fra Microsoft vil leveringsdato vise 30/12-2005. Hmmm... lukter jeg avbestilling her eller.... 5005610[/snapback] Njash - dette er jo ikke uvanlig prosedyre det - men de jobber jo med å bekrefte datoen sin, så snart får du vite om de får inn innen 2. Desember eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå