fxwz Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg og en venn har planer om å bo på hotell i sommer. Kan vi da leie oss ett rom uten noe foreldre som skriver under? Alder på vårs vil være 17. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hmmm.. må kanskje ha bekreftelse fra foreldrene,pluss deres id? er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dykk treng ikkje å ha bekreftelse frå foreldar, eg har ihvertfall overnatta aleine på hotell fleire gongar. Er 17 år. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 tviler på at man trenger å være 18 år for å bo på hotell, jeg har ihvertfall aldri hatt noe problemer med det... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hmmm, er det ikke slik at man maa vise noe form for ID via kredittkort eller noe slikt? Har dere proevd aa ringe opp hotellet og spoerre? Er faktisk litt i tvil, men lurer paa om man faktisk maa vaere 18 eller med noen myndige... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hmmm, er det ikke slik at man maa vise noe form for ID via kredittkort eller noe slikt? Har dere proevd aa ringe opp hotellet og spoerre? Er faktisk litt i tvil, men lurer paa om man faktisk maa vaere 18 eller med noen myndige... id må man ha ja, men det har man oftest før man er 18 år... kredittkort osv skal man ikke trenge når man skal bo på hotell, men skal du forhåndsbestille hender det at de krever visa-nummeret.... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg tror det kommer ann på hotellene. Noen hoteller har 18 års regel om man ikke har med en som er myndig. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hmmm, er det ikke slik at man maa vise noe form for ID via kredittkort eller noe slikt? Ja. Dette er fordi at ein ikkje skal stikke av frå rekninga. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hmmm, er det ikke slik at man maa vise noe form for ID via kredittkort eller noe slikt? Ja. Dette er fordi at ein ikkje skal stikke av frå rekninga. Er det ikke også for evt. skader på hotellrommet? Hvis du ikke er myndig har du vel heller ikke noe ansvar hvis det skjer noe, og da vil vel kanskje noe hoteller "kreve" en slags garanti? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Neida. Går fett uten tilatelse fra foreldre. Har bodd på hoteller i en mnd. uten noe som helst skriftlig tilatelse fra foreldre. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det ikke også for evt. skader på hotellrommet? Jo. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 De tenker vel at de så lenge de får betalt og du oppfører deg pent er det ett fett om du er 16 eller 18. Du er uansett over den kriminelle lavalder, og kan bli tvunget til å stå til ansvar for handlingene dine. Hvis de rynker på nesa likevel kan du jo bare foreslå at du kan betale på forhånd, evt si at da kan de ha det så godt: da sover du heller et sted du er velkommen! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du er uansett over den kriminelle lavalder, og kan bli tvunget til å stå til ansvar for handlingene dine. hvis ikke så står foreldra som ansvarlige..så egentlig ett fett for folka på the hotel....da fikk jeg en smekk på pungen,men sånn er det....*fylla forum horing* Lenke til kommentar
LasseS Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 På de fleste hotell må du være 18 eller eldre, fordi det står minibar med alkoholholdige drikkevarer på de fleste rom. Enkelt og greit :o) Du kan muligens be hotellet om å fjerne/låse minibaren, men tviler på at så mange gidder det... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 På de fleste hotell må du være 18 eller eldre, fordi det står minibar med alkoholholdige drikkevarer på de fleste rom. Enkelt og greit :o) Du kan muligens be hotellet om å fjerne/låse minibaren, men tviler på at så mange gidder det... er det ikke låser på de fleste minibarer fra før da?? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 På Oslo Plaza er det 18 for noen, å under 18 for andre. Ei i klassa mi skulle bestille rom der, men da måtte hun være fylte 18 år. Men jeg har ligget der flere ganger, men jeg har da forhåndsbetalt. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvorfor ikke maile kundeservice hos en hotellkjede? De kan nok gi et litt mer pålitelig svar enn du kan regne med å få her... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ikke noe problem for emg på hotell som 17-åring hvertfall. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fikk det til jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå