Innos Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 http://www.spikedhumor.com/articles/3459/C...is_Trouble.html Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 http://www.spikedhumor.com/articles/3459/C...is_Trouble.html 5054629[/snapback] lol, mannen med den røde sløyfen har avslørt planene vår! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) http://www.spikedhumor.com/articles/3459/C...is_Trouble.html 5054629[/snapback] lol, mannen med den røde sløyfen har avslørt planene vår! 5055319[/snapback] Tucker Carlson er inkarnasjonen av Amerikansk TV. Det er rart at at en mann med hans utdannelse og mediebakrunn faktisk kan være dum som et brød. Endret 27. oktober 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Litt om Mr.Bush. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Var i Amerika i fjord. Ble spurt av en butikkansatt i RadioShack hvor jeg kom fra. Da jeg sier jeg kommer fra Norge ble han helt stille. Etter en god stund, og helt uten hjelp fra meg, spør han om det ligger ved siden av Sverige. Helt utrolig. Jeg ble direkte overasket over at han visste at Norge lå ved Sverige, så jeg forsatte. Jeg lurte på om han visste hvor i verden Sverige lå... Nei. det hadde han absolutt ikke peiling på what so ever. Fyrtårnepisoden er den beste! :!: Haha... Amerikanere er så dum at et er gøy.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Var i Amerika i fjord. Ble spurt av en butikkansatt i RadioShack hvor jeg kom fra. Da jeg sier jeg kommer fra Norge ble han helt stille. Etter en god stund, og helt uten hjelp fra meg, spør han om det ligger ved siden av Sverige. Helt utrolig. Jeg ble direkte overasket over at han visste at Norge lå ved Sverige, så jeg forsatte. Jeg lurte på om han visste hvor i verden Sverige lå... Nei. det hadde han absolutt ikke peiling på what so ever. Fyrtårnepisoden er den beste! :!: Haha... Amerikanere er så dum at et er gøy.. 5299560[/snapback] Tja, dumme og dumme. Mattelæreren min hadde hørt et klipp på radio hvor noen ungdommer hadde snakket om nettopp dette at alle amrikanere var dumme fordi mange av de ikke visste hvor Norge lå og hva hovedstaden i Norge var. Så mattelæreren vår testet oss med å spørre oss hva hovedstaden i en stat i USA med 4 millioner. Ingen visste svaret, og tviler på at noen av oss i det hele tatt hadde hørt om staten. Som sagt før så er denne filmen fake. Og det betyr ikke at alle amrikanere er dumme fordi noen har dummet seg ut. Men må si at jeg lo av filmen, kan bli litt oppgitt til tider ja. Selv jeg som suger maksimalt i geografi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå