Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 tror dere demoen vil funke på dette systemet?AMD XP 2100+ 512mb ram ati radeon 9250 128mb Det funker nok, men du må nok stille ned på absolutt laveste instillinger, og likevel vil det nok ikke gå 100% rent. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja må si eg likte de gode kontrollerne, virket så glatt liksom Kort demo, gleder meg masse til filmen Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 xp2400 9500pro 512mb ram 1280*1024 går alt glatt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 lastet ned med 140/kbs her enda ikke prøvd spillet, men tror det kan bli artig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lages det spill til hver eneste film nå? Og andre veien. FarCry-film, Doom-film, Halo-film etc... Grei nok Demo, forventer ikkje stort frå "filmspel". Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 syntes spillet var artig, men kan ikke si at jeg har alt for stor tro på at det blir bra når det kommer ut Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Lasta ned demoen og skulle spille... Men selvfølgelig blir jeg utsatt for en bug som gjør at når jeg spiller som menneskefyren, så beveger musa seg alltid ned mot midten på bakken. Dvs at jeg ser rett ned hele tiden....Så jeg kunne bare spille som king kong...ergerlig... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Å fytti helvete for en powertrip det var å spille som Kong Likte ikke så godt å spille som han kisen, men når jeg spilte som Kong glemte jeg det helt! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, dette her overgikk alt jeg hadde av forventninger jaffal, selv om det selvsagt er en del småplukk her og der. Synes for eksempel at man ikke fikk helt følelsen av størrelse når man spilte som Kong, selv om det ikke var langt unna. Alt i alt, svært så respektabelt, men om jeg kommer til å spandere en halv tusing på dette her når det kommer ut, tviler jeg på... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 [iC' date=07/10/2005 : 22:18] Lages det spill til hver eneste film nå? Hehe, til alle store filmer i allefall. Kunne sett for meg det, "Doom The Movie - The Game". Spillet som er basert på filmen som er basert på spillet! Kjenner du ikke til streetfighter-spillet bassert på filmen om det orginale streetfighet-spillet da? The game about the movie about the game. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg