Gå til innhold

Hva gjør man når man er med en venninne?

mr. maggie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Samleie :dremel:

Fuckfriend er gøy ja. :fun:

Oppskrytt... Går stort sett alltid til helvete likevel.. har jeg lest et sted :innocent:

Gjør det samme som med (gutte)venner, bare ikke kom med geniale kommentarer som "Jeg syns det er så greit å ha venninner som jeg ikke vil i buksene på, men bare har lyst å være venner med". Eller stresse for å få ting til å være "vennskapelig" det kan også gå åt helvete.

Lenke til kommentar

Hehehe... Jeg tenkte å skrive det om ingen hadde gjort, Men der var LarsP på flekken som vanlig med sine sterke meninger.

LarsP er min #1 person hvis inlegg er morsomme å lese!

ontopic: det er ikke stort å gjøre. Hvis dere VIRKELIG er venner er det lett å omgås. Er det så lite lett å omgås at du må spørre andre, tror jeg at vennskapet går skeis før eller senere.

Lenke til kommentar

Venninne? Man sikler etter henne og prøver alltid å komme seg ned i buksene på henne. Enten man vet det selv eller ikke.

Med mindre hun er stygg og frastøtende da, for da bruker du henne antakelig bare for å få tilgang til hennes penere venninne[r].

Endret av howzer
Lenke til kommentar
Venninne? Man sikler etter henne og prøver alltid å komme seg ned i buksene på henne. Enten man vet det selv eller ikke.

Med mindre hun er stygg og frastøtende da, for da bruker du henne antakelig bare for å få tilgang til hennes penere venninne[r].

Som oftest er det en viss forbindelse mellom utseende og IQ på personen.

Er hu lite-lekker, kan det godt være hun er smart, og motsatt.

Lenke til kommentar

Tja.. Ofte på besøk hos ei venninne av meg.. Vi bare sitter å prater og ljuger, ser på film, serier vi liker.. prater med folk på msn med cam, drar ut å kjører litt.. Har laga middag sammen, heh.. hjulpet mor hennes med kafeen hennes.. Gått turer og hatt det fint bare..

Ting er vel egentlig sånn det er før man blir sammen med en person nesten :roll:

Passer seg vel egentlig ikke siden jeg har samboer.. Men men, ingen følelser med i bildet så.. Bare har en fin tid, forstår hverandre så godt så :p

Lenke til kommentar

støtter den, ingenting som er som en vennskapelig rimjob! :fun:

Bare poster et bilde jeg laget for en stund siden i "blowjob vs. rimjob" tråden :xmas:

menmen... jeg må si jeg ikke støtter flere andre sine forslag om kino med venninner... hvis du ikke er der for å kose/kline så kan man likesågodt droppe det, hvis ikke hun har veldig veldig lyst da. Fleste gangene er det hei vi drar på kino ok, ser film, kul film hva synes du hadet. :hmm:

post-63-1129035350_thumb.jpg

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...