mr. maggie Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, topic sier det meste, hva gjør man som gutt sammen med en jente når man bare er venner? forslag? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bowle? kino? bare gå rundt å loke? Hva gjør du med venna du valigvis vanker med? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Spiller WC3! Eller se en film sammen.. Bare gjøre som en pleier med vennene sine. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg tror ikke du bør gå på en strippeklubb i hvert fall.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg tror ikke du bør gå på en strippeklubb i hvert fall.. Ikke sett griller i hodet på folk nå da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tafse.... Eller det Tonio sa, men stryk WC3. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva gjør man med vanlige venner da? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Spiller WC3! Eller se en film sammen.. Bare gjøre som en pleier med vennene sine. Man spiller ikke WC3 med en veninne, men BF2! :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva gjør man med vanlige venner da? Vet ikke hva dere gutter gjør jeg.. Og BF2 suger vennen. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Spiller WC3! Den har jeg prøvd , men problemet var at hun ikke likte WC3 ^^ CS er visst mye gøyere Gjør som du gjør med dine "vanlige venner" Endret 7. oktober 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Går på tur, sitter å snakker ser film, mye man kan gjøre med en venninde Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Se en film, bowle, gå på kino..... Det man syntes er gøy. Å gå ut med en vennine, er ikke SÅ stor forskjell med å gå ut med en venn. Bare ha det gøy sammen =) Men seff, vist du har lyst til å at dere skal bli noe mer enn venner, så må du slå på sjarmen Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) jeg utfordret en av mine beste venner (av typen hunnkjøn) til et slag WC3 for år å dag siden. hun takket faktisk ja der og da, men det har alderig blidt noe av selv om jeg har gjenntat utfordringen mange ganger jeg tror hun er red for at hun kommer til å tape. Og BF2 suger vennen. jeg tar dette som en dyp fornermelse. hva med en liten WC3 duell, hvis jeg vinner trekker du tilbake utsagnet. nevn dine betingelser. er du med? Endret 7. oktober 2005 av cyberPanda Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Samleie Fuckfriend er gøy ja. Endret 7. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 kafe? kino? film? gå en tur? mulighetene er uendelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå