Agurken Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er en plagsom knitring i lyden med bruk av winamp, vlc osv...men når jeg spiller av i windows media player kommer det ikke....Når jeg spiller av diverse filmer og lydfiler så overvinner lyden av knitringa lyden av musikken, og det gjør at det bare er knitring, hører så vidt musikken/lyden... Det er ikke noe galt med lyd/video filene det er et eller annet på pc'en som ikke fungerer som det skal.. vær så snill hjelp? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva slags lydkort har du ? Viktig å fortelle om hardwaren din Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 eg har NVIDIA Geforce Fx 5200 Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 svar då folkens!! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) eg har NVIDIA Geforce Fx 5200 Hehe, aldri hørt om det lydkortet :!: Derimot har jeg hørt om "navnebroren" som er et skjermkort... Endret 11. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Tror nok det er en ledning som er gåen Høytalerene mine knitret før, skifta ledning og knitringa forsvant.. Endret 11. oktober 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) eg har NVIDIA Geforce Fx 5200 øhm.. hvilket lydkort? Edit: Tipper du har integrert lydkort.. kjøp deg ett skikkelig lydkort og problemet er vekke med en gang.. Endret 11. oktober 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har faktisk samme problemet på mitt Audigy 2 zs... men knitringa kommer bare i winamp når jeg skriver på tastaturet samtidig.. snodig sier jeg bare... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har faktisk samme problemet på mitt Audigy 2 zs... men knitringa kommer bare i winamp når jeg skriver på tastaturet samtidig.. snodig sier jeg bare... hmm.. må vere konflikt med driver eller noe i den dur.. Kan jo ha noe med winamp å gjøre også såklart.. prøvd å installere det på nytt? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg fikk det til å forsvinne ved å reinstallere hele XP... Har man onboard lydkort så må man bare regne med litt knitring.. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hmm... jeg har oppgradert driverene en gang... men det er en stund siden, men det hjalp ikke noe. winamp har jeg også installert mange ganger på nytt... forkskjellige versjoner... og når jeg tenker meg om så er det samme problemet når jeg så spiller GTA San Andreas... hmmf Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) *dobbel post gitt* Endret 11. oktober 2005 av Godlike Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg fikk det til å forsvinne ved å reinstallere hele XP... Har man onboard lydkort så må man bare regne med litt knitring.. hehe... skaper bare mer jobb for min del Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 mohahah...ops skreiv feil jah, menne det komme med alle musikk og video filer men ikkje når eg spille av i windows media player.....det e nok kje ledning då... Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 forsatt ikke fått noe ut av det dere sier :/ Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Tror nok det er en ledning som er gåen Høytalerene mine knitret før, skifta ledning og knitringa forsvant.. 4988384[/snapback] Jah? Ka kabel e det då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå