Daniel Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Selv setter jeg god og ren lyd først, tett etterfulgt av lagringskapasitet. Etter dette kommer pris og batteritid, og til slutt brukervennlighet. Ting som fargeskjerm, bildevisning og kontaktlister syns jeg er latterlig å ha på en MP3-spiller (nå ble vel sikkert det samme sagt av mange når lignende funksjoner kom til mobiltelefoner). Spilleren min er en Creative Zen Touch, sammen med et beyerdynamic DT 231-headset. Lyden er god, den spiller lenge, er billig og har nok av plass til mitt bruk. Brukervennlig er den også, med det tag-baserte navigasjonssystemet. Vel, det var meg. Hva syns du er viktigst? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Lyd lagringkapasitet. EDIT: Spilletid! Størrelse. Hvor pen den ser ut Men jeg er ikke akkurat en som er pirken på lyd, bare at den er god så går det greit Endret 7. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lyd. Lagringskapasitet. Spilletid. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) 1. Lyd 2. Batteri 3. Lagringskapasitet 4. Brukervennlighet 5. Utseende Lyd går forran alt. Derfor jeg hadde creative jukebox 3 så lenge. På størrelse med en cd spiller, men helt sinnsyk lyd. Endret 7. oktober 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Design, iTuneskompabilitet og forhold mellom størrelse og lagringskapasitet, i nevnte rekkefølge. Det kommer vel dermed neppe som noen overraskelse at jeg kjøper mine avspillere fra Apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå