azar Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hallo! Brodern har tenkt å bytte ut den stasjonere med en bærbar , han har tenkt å bruke rundt 10K på dette. Vi har funnet 1 hos Psdata som ser interessant ut! Maskinen bør kunne takle nyere spill , eller så blir det vel litt bilde/video redigering Hva mener ekspertene , godt kjøp eller finnes bedre til den prisen? takk for svar! Endret 11. oktober 2005 av azar Lenke til kommentar
azar Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ingen som har noe matnyttig å komme med , vi er ikke de største laptp geniene på jord så det hadde vært fint om noen hadde kommet med en kommentar til valget! takk! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Den beste spill maskinen til den prisen er uten tvil denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7049 trykk på Endre knappen for å se oppsettet.. Lenke til kommentar
azar Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jada-jada skrev: Den beste spill maskinen til den prisen er uten tvil denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7049 trykk på Endre knappen for å se oppsettet.. Mm...så bra ut dette , setter i litt mer ram og en større HD , og fortsatt blir dette billig. takk for den Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har den maskina, den støyer en del, så det er sagt. Lenke til kommentar
azar Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 nag-sinn skrev: Jeg har den maskina, den støyer en del, så det er sagt. hmmm Javel? Ellers er alt bare fryd&gammen eller? Litt støy kan jeg leve med , så lenge maskinen ellers er stabil og god!? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Den er verdt hver krone ytelse tatt til betraktning, så om du kan leve med støy så synes jeg du bør slå til Lenke til kommentar
nerval Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 støyen er ikke så ille som alle skal ha det til.. ihvertfall ikke i forhold til kammeraten min sin laptop, som høres ut som en støvsuger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå