Hondaen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heisann! Fikk mitt kort her om dagen og installerer det som følger med. Så sjekker jeg taskmanager og ser at APACHE webserver kjøre. Hva F... tenkte jeg. Den ligger i Nvidia mappen. Hvorfor skal de installere en webserver på maskinen min ? Noe hacking på gang eller ? :-D Gidd ikke ha et slikt potensielt hull kjørende.. Noen av dere som også har dette ? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har du et hovedkort basert på nforce4? Det er brannmuren til NICet på hovedkortet som bruker Apache.. Avinstaller den, og du er kvitt problemet.. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jasså.. problem og problem fru blom :-D Er et nforce 4 hk.. A8N-sli deluxe. Takk for tipset Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Samme hovedkortet som meg da med andre ord... Ikke rart jeg kjente meg igjen i "problemstillingen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå