Joachim_F Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 J. Allard har fortalt GameInformer litt om hva vi kan forvente oss av innhold på harddisken til Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hm...eneste jeg synes var interessant der var den videoen av the making of 360. men kunne godt tenkt meg at det kom med noen demoer på spill. det hadde vært digg. jeg skal ha en 360, men den kommer til å sprenge budsjettet mitt, så det vil nok sansynligvis gå et par uker minst før jeg får råd til å kjøpe noe spill. dersom det blir lansert noen spill som jeg vil ha da ved lansering av konsollen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg håper inderlig det går ann å fjerne det fra hardisken. Ingenting av det virket intereasngt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ville vært rart om det ikke gikk, den er jo såpass liten så det å bruke en fin slump av den allerede lille plassen som er der uten mulighet for å kunne slette det ville være relativt dumt Lenke til kommentar
mako7 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det finnes to typer som kommer ut. den ene som koster 3395. den har harddisk, trådløse kontroller, og noe ekstra utstyr. Den andre typen koster 2595 men den har ikke harddisk men da får du ikke trådløse kontroller. men du kan oppgradere den etter hvert som pengene strekker til. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287098 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det finnes to typer som kommer ut. den ene som koster 3395. den har harddisk, trådløse kontroller, og noe ekstra utstyr.Den andre typen koster 2595 men den har ikke harddisk men da får du ikke trådløse kontroller. men du kan oppgradere den etter hvert som pengene strekker til. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287098 dette vet da de fleste. men lurer på hvorfor du tok opp dette da det ikke har noe å gjøre med det tråden handler om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg