Filla Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 - Om jeg innstallerer en SATA disk i en eksisterende PC, for deretter å reinnstallere windows, vil man da trenge floppy disk (driver på floppy) for å sette SATA disken som system disk ? - Er på vei til Datakjeden for handle en Raptor, og lurer på om jeg må kjøpe meg floppy i samme slengen Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg ville nokk det for å vere på den sikre siden Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) ja, du må ha floppy ved reinstallasjon. edit: btw, så trenger man ikke dette med linux Endret 7. oktober 2005 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Der ryker "aldri mer floppy" prinsippet. Va da som svarte ¤¤xx¤. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) spørs om du trenger det? er det ikke noen hovedkort som ikke trenger det? er ikke nye windows versjoner med drivere? Endret 7. oktober 2005 av Redman Lenke til kommentar
Magic Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har du nforce 4 hovedkort skal det i prinsippet ikke være nødvendig med diskett hvis du har win xp med service pack 2 og så lenge du ikke har disken i RAID-oppsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå