AnTiOKsYDanT Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kommer det et HAlo 3? Eller en eller anna form for Expansion Pack? Synes det slutta litt brått........ Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Det er en ekstra pakke som har komt ut, men det er bare nye maps vell.. Slutten er brå og teit, men det er fordi det kommer en Halo 3 til Xbox 360 samtidig som Ps3 kommer ut! Taktisk trekk av Microsoft for å hindre litt av salget til PS3! Men det kommer en nummer tre, og gjett om jeg skal spille det Edit: Hvor mange Halo verdner(ringer) er det? Endret 7. oktober 2005 av Litek89 Lenke til kommentar
AnTiOKsYDanT Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 hmm.....vet ikke. Det så ut som om det kanskje kunne være 5 på slutten av Halo 2...men vet ikke Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fikk du med den lille video snutten etter credits? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) oki Endret 7. oktober 2005 av Litek89 Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Microsoft tjente jo så mye at pengene sprutet ut av ørene deres. Tror de virkelig de vil si nei til noe som tjener så mye penger? Trodde ikke det nei... Men med 360'en kan Halo 3 bli skikkelig bra, så kanskje de sluttet Halo 2 så tidlig var for å lagge en lengre Halo 3? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Sapartan (eller hva det er nå er han heter) sier at han er i det alien skipet for å "avslutte denne kampen", og siden vi er ham så kan ikke det skje før vi ser det. (håper jeg) Håper at vi (mot alle logiske forventninger) kommer til å møte "forgjengerene" som lagte haloene. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hmm.....vet ikke. Det så ut som om det kanskje kunne være 5 på slutten av Halo 2...men vet ikke Fikk ikke telt de, men for meg virker det som at man skulle få inntryk av at det var mange 10tals i hele universet. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fikk du med den lille video snutten etter credits? Kommer det noe etter at Master Chief sier "Gonna get this job done" eller noe sånt? Bruker aldri se gjennom credaits, men der blingset jeg litt ser det ut til Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fikk du med den lille video snutten etter credits? Kommer det noe etter at Master Chief sier "Gonna get this job done" eller noe sånt? Bruker aldri se gjennom credaits, men der blingset jeg litt ser det ut til Det kommer en liten video snutt, bare skjekk. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det kommer en 3er, men det er ikke noe annet enn rykter om innholdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt. Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene. De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror du at de kommer til å lage et halo for hver ring? De er jo ikke så dumme at de gjentar seg selv så mange ganger. Dessuten så sier Master Chif (sikkert feil staving over alt) at han skal "finish this fight", man trengen nok ikke med en et spill til for å oppleve det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg tipper det blir mange Halo spill. Neste Halo spill tar master Chief å finisher alt. Men så vil Bungie tjene mer penger på dette fenomenale spillet, og lager en skikkelig dårlig etterfølger. Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Commando_Sondre Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt. Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene. De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene. Halo er basert på bøker som d totalt er skrevet 3 av. så forfatteren må skrive flere bøker da Edit: ka skjedde me quoten`? Endret 11. oktober 2005 av Chaser Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er det ikke noe dere har glemt? Så dere slutten ETTER credits? der så vi at Cortana snakka med Gravemind... Håper Master Chief kommer etter for å hente henne! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt.Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene. De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene. Hvor i alle dager har du det fra? Er ikke sikkert nr 3 kommer engang. Halo er basert på bøker som d totalt er skrevet 3 av. så forfatteren må skrive flere bøker da Greit nok at det finnes Halobøker, men de er ikke grunnlaget for spillene, men heller motsatt. På en måte forteller de vel historien sammen, men Halo er på ingen måte en spillmatisering av bøker. Forøvrig synes jeg å huske det er en 5-6 Halo ringer. De to som er oppdaget tror jeg er 04 og 05. Endret 12. oktober 2005 av Zlimy Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt.Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene. De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene. Hvor i alle dager har du det fra? Er ikke sikkert nr 3 kommer engang. De har faktisk begynt å lage treeren! Lenke til kommentar
kbrnsr Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det kommer til å bli 7 Halo spill totalt.Den første ringen sprenges i 1'eren og i 2'eren får vi vite "hemmeligheten" om Haloene. De neste spille kommer til å handle om de resterende Haloene. Nei, i Halo 3 så vil Halo 2 sprenges, så hvis vi regner med at hver Halo får 2 spill, så vil det være totalt 14 Halo spill (Halo 1 må nok settes sammen og sprenges igjen). De har faktisk begynt å lage treeren! new_yes.gif Omfg... Jeg la faktisk ut det ryktet for en god stund siden, og for å være ærlig....så stoler jeg ikke på meg selv. Jeg har også hørt at MC og Cortana kommer til å ha en liten affære i Halo 7 (ooooh), men ikke si det til noen. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Agree. Halo 3 er ingenting, men et løst rykte. Ingenting er bekreftet. For alt vi kan vite kan Halofilmen konkludere hele opplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå