Bone Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kan noen si meg hvor dette kommer fra? Hører noen nenve Klara Klok? Hva er det for noe? Er det der spørsmålene er hentet ifra, også har man laget "tullesvar"!? Anyway; sitter og småhumrer her! ..var litt barnslig morsomt.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 En som spurte Hei Klara. *spørsmål* Lenke til kommentar
motybana Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 fy faen så jævlig bra !!! lol har på følelsen at nissen ser ut sånn jeg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hehe, var et par fine der, men man spøker ikke med voldtekt. Basta. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Genialt :!: :!: Endret 21. oktober 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ahahahaha! hadde helt glemt det her jeg, har ikke sett det siden ungdomsskolen.. den sida er så sinssykt bra! den er kjempegammel, men fortsatt like tøff! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fy faen jeg lo der. mye bra råd til damene og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå