Gå til innhold

Spørsmål om sex:


lperik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål:

Hei, jeg lurer på er det farlig å smake sin egen sæd????

 

Svar:

Ja, så slutt med det!

 

Hilsen nissen.

 

Spørsmål:

Jeg har et spørsmål angående abort. Dersom jeg skulle være uheldig å bli gravid, hvordan skal jeg da gå frem hvis jeg ønsker å ta abort? Skal jeg ta kontakt med fastlegen min?

 

Svar:

Er ikke behov for leger! Bare stikk 2 strikkpinner opp i sprekken og rot rundt til det gjør vondt og blør kraftig.

 

Hilsen nissen.

 

Spørsmål:

Hei igjen. Bare lurer på noen ting: Når gutter på 17 eller eldre legger an på yngre jenter, sånn 13-14 år, er de bare ute etter sex da? Ingen av de jeg har møtt har villet noe mer enn det.. Det er et ganske stort problem, for det er bare 17-18 åringer som legger an på meg og jeg vet ikke hvorfor, men de gidder aldri å være ordentlig sammen med meg liksom. De bare tar meg med på fest, så ligger vi sammen... og det er liksom det eneste vi gjør! En gang var det til og med en gutt på 18 som var spørte om jeg ville være med han på fest, så lå vi sammen etterpå, men noen dager senere fant jeg ut at han var sammen med en annen jente, og hadde vært det i flere uker! Jeg blir gal!! Er alle eldre gutter sånn?? Stor klem fra Sarpsborgbærta (14)

 

Svar:

hei, liker du eldre menn med skjegg?

 

Spørsmål:

Jeg har et problem, kjæresten min har regulering og når hun suger meg blir jeg sår. Hva skal vi gjøre???

 

Svar:

Eier du ikke smak? Ingen vil ha jenter med regulering. Bytt kjæreste.

 

Spørsmål:

Hei nissen!Jeg er en gutt på 17 år, som lurer på noe. Når jeg har samleie med en jentebegynner jeg å skjelve. Det skjer hver gang så og si! Hva kan det komme av?

 

Svar:

Du er nok homo.

 

Spørsmål:

Hei!!Jeg bare lurte på en ting!!Er man jomfru selv om man har fingret seg selv?Jeg har nemlig fingret meg selv, men jeg vil være jomfru.Klemz .......

 

Svar:

Nei, du er så absolutt ingen jomfru!Dine fingre er dekket av lystens blod, og det kan du aldri, ALDRI vaske bort!Som den skitne hora du er bør du kaste deg på kne og be din ene og sanne Gud om nåde.Måtte du brenne i helvete, skitne skjøge!

 

:lol:

 

Nei å nei, for en genial side :lol:

Lenke til kommentar
Spørsmål:

Hei, jeg er en jente på 15. Meg og typen(16) min har ofte sex, men jeg har fått et sår på siden av fitta. Jeg skar meg med barberhøvelen, og d vokser bare... hva skal jeg gjøre? Kan det være kjønnssykdom? Må jeg til legen? Hilsen redd jente!!

 

Svar:

Det er Guds straff, din skitne skjøge.

 

Hilsen nissen.

 

:D

Lenke til kommentar

Så sinnsykt banrslig! :ohmy:

 

 

 

 

 

 

Yet, kjempemorsomt! :!:

Spørsmål:

Hei, jeg er en jente på 15. Meg og typen(16) min har ofte sex, men jeg har fått et sår på siden av fitta. Jeg skar meg med barberhøvelen, og d vokser bare... hva skal jeg gjøre? Kan det være kjønnssykdom? Må jeg til legen? Hilsen redd jente!!

 

Svar:

Det er Guds straff, din skitne skjøge.

 

Hilsen nissen.

 

HAHAHAHA!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...